یمن به رژیم صهیونیستی درباره هر گونه حماقت هشدار داد

نیروهای مسلح یمن به رژیم صهیونیستی درباره ارتکاب هر گونه حماقت علیه این کشور هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، نیروهای مسلح یمن با اشاره به ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص حمله اخیر به این کشور عربی درباره ارتکاب هر گونه حماقت علیه یمن از سوی تل‌آویو هشدار داد.

روزنامه یمنی «۲۶ سپتامبر» در سرمقاله امروز دوشنبه خود به تحرکات رژیم صهیونیستی علیه یمن پرداخت و نوشت که تحرکات صهیونیست‌ها علیه این کشور چیز تازه‌ای نیست و گزارش‌های زیادی طی سال‌های گذشته در خصوص حمایت‌های رژیم صهیونیستی از تجاوزات علیه یمن و مشارکت این رژیم در حملات علیه یمن منتشر شده است.

این روزنامه به اظهارات برخی مقامات رژیم صهیونیستی و نگرانی شدید آن‌ها از دستآوردهای یمن در سایه پایداری تاریخی در برابر تجاوزات متجاوزان و نیروهای شر اشاره کرد.

این روزنامه سپس به ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به یمن در ماه جاری میلادی اشاره کرد و نوشت که البته این حمله اتفاق نیفتاده است اما استمرار چنین ادعاهای رژیم صهیونیستی بیانگر مقاصد پلید آن در قبال ملت بزرگ و کشور عزیز یمن است. این موضوع ایجاب می‌کند نیروهای مسلح به وظیفه جهادی خود برای دفاع از ملت و کشور یمن عمل کرده و برای مقابله با هر گونه تهدیدات احتمالی آماده باشند.

این روزنامه تصریح کرده است که یمن آزاده، سرافراز و پایدار هرگز در برابر هیچ گونه حماقتی علیه ملت این کشور سکوت نخواهد کرد؛ ملتی که دائما اشتیاق به مقابله با دشمن صهیونیستی دارد.

به نوشته این روزنامه، در همین ارتباط نیروهای مسلح یمن به رژیم صهیونیستی درباره ارتکاب هر گونه حماقت و تجاوز علیه یمن هشدار داد و تأکید کرد که در برابر هرگز سکوت نخواهد کرد بلکه پاسخ مناسبی به آن خواهد داد و نیروهای مسلح آماده هر گونه گزینه‌ای است که رهبران آن تعیین می‌کنند.

نیروهای مسلح یمن همچنین به دشمن صهیونیستی توصیه کرد که این هشدارها را جدی بگیرد چرا که یمن، ملت و نیروهای مسلح آن هرگز در وارد آوردن ضربات کوبنده و دردناک در پاسخ به هر گونه تجاوزی، هرگز تردید نخواهند کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه