بهره‌برداری از پروژه تعریض و بازگشایی خیابان سرچشمه رشت

همزمان با هفته دولت، پروژه تعریض و بازگشایی خیابان سرچشمه رشت پس از گذشت ۹ سال از زمان گلنگ‌زنی به بهره برداری رسید.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از رشت، فرماندار رشت عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه تعریض، آسفالت و بازگشایی خیابان سرچشمه اظهار کرد: شبکه معابر شهرها، حلقه اتصال کلیه فعالیت‌ها در زندگی شهری بوده و بالابردن ضریب برخورداری از معابر مناسب، یکی از مولفه‌های مهم در زمینه روان‌سازی ترافیک عبوری محور، تسهیل سفرهای درون شهری و امکان واکنش مناسب در مواقع بحران است. 

 حمیدرضا امام پناهی با اشاره به اینکه در این پروژه حدفاصل میدان شهید سیرت نیا به سمت میدان شهدای رسانه با تعریض و احداث باند جدید سواره رو به عرض ۱۰ متر و پیاده رو به عرض چهارمتر و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان به بهره برداری رسید، افزود: همه‌ساله معابر شهری به دلیل شرایط جوی و سایر عوامل اثرگذار، دستخوش استهلاک شده و نیازمند بهسازی و مرمت است و باید با تعمیر و نگهداری مناسب خیابان‌ها و کوچه‌های درون بافت شهری، موجبات رفاه هرچه بیشتر و رضایت مردم فراهم شود. 

تاخیر ۹ ساله در بهره‌برداری از پروژه تعریض خیابان سرچشمه

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در راستای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه اظهار کرد: کلنگ این پروژه حدود ۹ سال پیش به زمین خورد، اما متاسفانه سال‌ها بنا به مشکلاتی بهره‌برداری از آن به تاخیر افتاد.

مسعود عباس نژاد با اشاره به اعتبار هزینه شده به منظور اجرای این پروژه افزود: طرح تعریض، آسفالت و بازگشایی خیابان سرچشمه رشت با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان به بهره برداری رسید. 

وی با تاکید به اینکه شورا و شهرداری رشت عزم خود را به منظور توسعه همه جانبه رشت به کار گرفته‌اند، بیان کرد: امیدواریم با همدلی هر چه بیشتر و همراهی دیگر دستگاه‌ها، شهر رشت را مجددا به جایگاه شهر اولین‌ها برسانیم. 

 انتهای پیام/۸۴۰۰۸

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه