حیدرپور: در مجمع فدراسیون فوتبال حاضر می شوم/ غیرفوتبالی‌ها به 3 پست هم راضی نمی‌شوند

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو گفت: به دلیل قطعی نشدن انتقال امتیاز شهرخودرو، من باید در مجمع شرکت کنم.

اسماعیل حیدرپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، درباره اینکه با توجه به واگذاری امتیاز تیم شهرخودرو به امید وحدت خراسان، چگونه او می‌خواهد در مجمع فدراسیون فوتبال شرکت  و حتی برای عضویت در هیات رئیسه رقابت کند، اظهار داشت: توافق‌نامه ما با باشگاه امید وحدت خراسان شفاف است. تا زمان پرداخت نشدن مبلغ واگذاری امتیاز، دیون و البته باز نشدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه، این انتقال قطعی نخواهد بود. موضوع را از سازمان لیگ نیز پیگیری کردیم و طبق قانون من به عنوان مدیرعامل باشگاه شهرخودرو باید در مجمع شرکت کنم. 

وی درمورد دلایل حضور خود در رقابت برای انتخاب نماینده باشگاه ها در هیات رئیسه، عنوان کرد: من به نظر مجمع و سایر نامزدهای هیات رئیسه احترام می‌گذارم اما امیدوارم فردی انتخاب شود که فوتبالی باشد. همیشه فوتبال از آمدن آدم‌های غیر فوتبالی به فوتبال ضرر کرده است. این افراد به حدی زیاده خواه هستند که به یک پست هم قانع نمی‌شوند و سه پست می‌خواهند.

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو درباره برنامه‌هایش در صورت انتخاب به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون، توضیح داد: برنامه مدونی داریم که به اعضای مجمع ارائه خواهیم کرد. من سابقه مدیریت  در باشگاه‌هایی مثل اکسین البرز، گهر و شهرخودرو را دارم. الان هم اگر رای بیاورم با افتخار برای توسعه فوتبال در خدمت باشگاه‌های کشورمان، هیات های استانی و مجموعه فوتبال کشور هستم. در غیر این صورت اگر هر عزیز دیگری رای بیاورد برای ما قابل احترام است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه