رونمایی از پوستر جشنواره سودای عشق و دوسالانه عکس نور در قزوین

مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: از پوستر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج با عنوان سودای عشق و پنجمین دوسالانه ملی عکس نور با موضوع خانواده باشکوه ایرانی من رونمایی شد.

جواد خسروی مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین در گفت و گو با آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قزوین اظهار کرد: امسال سازمان بسیج هنرمندان ۳ جشنواره کشوری دارد و مقدمات آن ها در استان ها فراهم می شود.

وی افزود: روز گذشته پوستر سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج با عنوان «سودای عشق» و پنجمین دوسالانه عکس نور با موضوع «خانواده باشکوه ایرانی من» رونمایی شد.

خسروی خاطر نشان کرد: در این مراسم احکام دبیران اهدا شد که مطابق آن میلاد حبیبی دبیر جشنواره نمایش، امیر حسین نظری دبیر جشنواره عکس و حمید رضا ملازینل دبیر جشنواره تجسمی شدند.

میلاد حبیبی دبیر جشنواره نمایش نیز در گفت و گو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد اظهار کرد: جشنواره سودای عشق به صورت سراسری و استانی در حال برگزاری است که در استان قزوین  در بخش های صحنه‌ای و خیابانی شرکت کنندگان در حال رقابت هستند.

وی افزود: پس از بازبینی، ۶ اثر در مرحله رقابت قرار می گیرند و از این ۶ اثر، ۲ اثر منتخب جشنواره استانی شده و  به جشنواره سراسری راه پیدا می کنند.

حبیبی یاد آور شد: تا بیستم مهر ماه تمام آثار به دست ما خواهد رسید و پس از بازبینی آن ها ۶ اثر انتخاب شده و تا هفتم و هشتم آبان ماه مورد ارزیابی قرار می گیرند.

دبیر جشنواره نمایش گفت: متقاضیان می توانند برای ارسال آثار به آدرس دبیرخانه مراجعه کنند یا آثار خود را از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی برای ما ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه