دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۶ خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کهگیلویه، سید محمد موسوی در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و در پی دریافت گزارشات مردمی، شناسایی و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی در بازرسی از ۶ واحد عرضه مواد مخدر در سطح شهرستان ۴۵٨١ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

سرهنگ موسوی با اشاره به این‌ که در این راستا تعداد ۶ نفر خرده فروش و تعداد ١٢ نفر معتاد دستگیر شد، تصریح کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری و موارد مشکوک در شهرستان و یا خبر فروش مواد مخدر، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ١١٠ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمن و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه