تسهیلات کم‌بهره به ۵ تعاونی برتر کرمانشاه برتر اعطا می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از میان سه هزار تعاونی فعال استان، ۵ تعاونی با سرمایه‌گذاری نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۳۰ نفر برگزیده شده‌اند.

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در کرمانشاه با تبریک هفته تعاون از هفتم تا سیزدهم شهریورماه، اظهار کرد: ۵۰ هزار نیروی کار در ۳ هزار و ۱۰۰ تعاونی استان با ۲۲ گرایش اقتصادی مشغول به کار هستند.

وی از برگزاری ۵۰ برنامه در هفته تعاون خبر داد و گفت: هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان در این هفته برگزار خواهد شد و تعاونی‌های که در سامانه جامعه و هوشمند بخش تعاون بیشترین امتیاز را گرفته‌اند، معرفی خواهند شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: از میان سه هزار تعاونی فعال استان، ۵ تعاونی با سرمایه‌گذاری نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۳۰ نفر برگزیده شده‌اند.

وی بیشترین زمینه فعالیت این ۵ تعاونی را در حوزه صنایع دستی، کشاورزی و خدمات عنوان کرد و افزود: پرداخت تسهیلات کم‌بهره از جمله جوائزی است به تعاونی‌های برتر استان اهدا می‌شود که در این راستا در هفته تعاون تفاهم‌نامه‌ای با بانک توسعه تعاون به منظور پرداخت تسهیلات به تعاونگران منعقد خواهد شد.

احمدی برخورداری از حمایت‌های بیمه‌ای را یکی از دغدغه‌های مهم تعاونگران استان دانست و گفت: در این رابطه نیز تفاهم‌نامه‌ای با صندوق بیمه عشایر و روستاییان به منظور گسترش نفوذ بیمه در بین تعاونگران، روستاییان و عشایران که جامعه هدف این صندوق هستند، منعقد خواهد شد.

دیدار اعضای تعاونی‌ها با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، نشست با استاندار، اهدای خون و مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله ۵۰ برنامه‌ای است که در هفته تعاون به گفته احمدی در استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/پ

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه