دولت در اصلاح یارانه ها شجاعانه و به نفع مردم عمل کرد

فرماندار قزوین گفت: دولت سیزدهم وارد فاز جراحی اقتصادی شده که این اقدامات در بلند مدت به نفع اقتصاد کشور است، دولت شجاعانه به نفع ملت و آینده کشور تصمیم گرفت و اتفاقات خوبی رخ داده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قزوین، عباس کاظمی در شورای اداری کوهین اظهار کرد: امروز با افتخار اعلام می‌کنم نرخ تورم ما طی یک‌سال از ۶۰ درصد به ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است، از ابتدای کار، دولت خواسته نشان دهد که اهل اقدام است و بر همین اساس در شرایطی که دشمنی دشمنان بیشتر شده است و علی‌رغم اجرای جراحی عظیم اقتصادی توانستیم تورم را کاهش دهیم. 

کاظمی یادآور شد: جراحی اقتصادی باید ۲۵ سال پیش اتفاق می‌افتاد، ابتدای دولت هفتم بهترین زمان اجرای این طرح بود و باید مردم از برکات فروش نفت بهره می‌بردند اما زیرساخت اصلاح نشد و دولت‌ها قدمی برنداشتند. 

وی خاطرنشان کرد: دولت های هفتم، نهم و یازدهم در دوره اول حرکتی نمی کردند تا بتوانند برای دوره بعد نیز رأی بیاورند، دولت نهم البته ساماندهی یارانه‌ها را اجرا کرد اما کار نیمه‌کاره رها شد، جراحی اقتصادی در بلندمدت نتیجه مثبتی دارد اما در گام‌های ابتدایی نارضایتی ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: رییس‌جمهور با روحیه جهادی هر هفته به یک استان سفر و مشکلات را بررسی کرد، رئیسی رکورد سفرهای استانی را زد چرا که با نشستن پشت میز نمی‌شود کشور را اداره کرد، در صنعت برق مجاهدت صورت گرفته و اقدامات خوبی به ثمر رسیده است به طوری که در چنین شرایطی همواره با قطعی برق رو به رو بودیم اما در سال جاری تلاش شد که قطعی برق به مردم تحمیل نشود. 

کاظمی تصریح کرد: در حوزه کالای اساسی نیز تا نیمه سال ۱۴۰۲ به لحاظ تأمین کالای اساسی مشکل نداریم، ۷ و نیم میلیون تن گندم در سطح ملی خریداری شده است، خرید گندم در استان نیز ۱۷۰ هزار تن و شهرستان قزوین از ۲۵ هزار تن عبور کرد. 

وی بیان کرد: راهی که دولت پیش‌روی ملت گذاشته، امیدبخش است، مهمترین ویژگی این است که قرار است کشور به همراه مردم اداره شود، مردم در ساخت، تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری، اجرا و نظارت و کنترل مدیران و ارزیابی عملکرد آن‌ها نقش دارند. 

فرماندار قزوین اظهار کرد: ما ظرفیت عظیمی در حوزه سرمایه انسانی و اجتماعی در استان از جمله در بخش کوهین داریم که تلاش می‌کنیم از همه آن‌ها استفاده کنیم تا در نتیجه شاهد بالا رفتن امیدواری ملی باشیم.

وی تاکید کرد: علیرغم سیاه‌نمایی‌های صورت گرفته کارنامه یکساله دولت قابل دفاع است، امروز یک تیر در ترکش دشمن باقی مانده، آن هم این است که متکی به ابزار رسانه ای بتواند مردم را از نظام ناامید کند که البته با هوشیاری مردم و اقدامات خالصانه دولت ناکام خواهند ماند.

کاظمی یادآور شد: دشمنان می‌خواهند با مشکلات موجود مردم را نسبت به کارگزاران خود د‌ر دولت مردمی دلسرد کنند، وظیفه عمومی مردم و نخبگان این است که با فضاسازی رسانه‌ای نگاه‌ها را تغییر دهند، عموم مردم مراقب روایت‌های غلط باشند و مثل همیشه هوشمندانه در راه اعتلای میهن اسلامی قدم بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه