مطالبه مردم «سرچشمه» تحقق یافت

استاندار بوشهر گفت: عملیات بهسازی، تعریض و آسفالت محور روستایی ریز، انارستان، سرچشمه باغان در شهرستان جم با اعتبار 300 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در برنامه افتتاح طرح‌های شهرستان کنگان اظهار داشت: در سفر وزیر نفت به عسلویه معادل سه میلیارد دلار یا معادل یک‌صد میلیارد تومان طرح در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن در عسلویه و کنگان آغاز شد که یک میلیارد دلار آن افتتاح طرح‌ها بود.

استاندار بوشهر افزود: شناور لوله‌گذار و فاز 16 پارس جنوبی را از دیگر طرح‌های مورد بازدید در عسلویه است و در این راستا 44 پروژه بزرگ، متوسط و کوچک با بیش از 700 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی و دولت همزمان با گرامیداشت هفته دولت در شهرستان عسلویه افتتاح و اجرایی شد.

وی بیان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و تصمیم‌های دولت‌های انقلابی کریدور شرق به غرب به مسافت 220 کیلومتر از بندر گواتر در انتهای چابهار هم مرز با پاکستان آغاز شد و تا شلمچه ادامه دارد.

محمدی‌زاده ادامه داد: یک هتل در نخل تقی عسلویه با 460 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شده‌ است این هتل دارای 114 تخت و 57 اتاق است و با اجرا این پروژه گردشگری 30 نفر مشغول به کار شدند.

محمدی‌ عنوان کرد: به مناسبت هفته دولت عملیات بهسازی، تعریض و آسفالت محور روستایی ریز، انارستان، سرچشمه باغان در شهرستان جم به طول 11 کیلومتر و با اعتبار 300 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید؛ این طرح علاوه بر تحقق آرزوی دیرینه مردم سرچشمه و بهبود وضعیت تردد در منطقه، زمینه اتصال شهرستان جم و دشتی را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه