درودگر: کامرانی‌فر مستندات نداشت دست به چنین کاری نمی‌زد

رئیس کمیته اقتصادی سازمان لیگ گفت: اگر دبیر کل فوتبال هم مستنداتی در دست نداشت قطعا چنین تصمیمی را نمی گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، صادق درودگر رئیس کمیته اقتصادی سازمان لیگ در ورود به مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: افرادی در کشور هستند که احساس مسئولیت می کردند و از دبیر کل فدراسیون فوتبال خواسته هایی داشتند و دبیر کل فدراسیون هم بر اساس در خواست ها تصمیمی گرفت، اما به دلیل شرایط بحرانی که وجود داشت مجموعا به این رسیدند که مجمع در زمان مقرر خود برگزار شود. اعضای هیأت تشکیل جلسه دادند و تصمیم بر برگزاری گرفتند.

وی افزود: بدون شک اصل ماجرا توسط مسئولان کشور رسیدگی می شود و مطمئن باشید تمام کسانی که خاطی باشند به سزای اعمال خود خواهند رسید. من نمی گویم اشتباه بوده است چرا که اگر دبیر کل فوتبال هم مستنداتی در دست نداشت قطعا چنین تصمیمی را نمی گرفت بر همین اساس نمی توانیم بگوییم دبیر کل فدراسیون اشتباه کرده است.

درودگر در خصوص نامزد های انتخابات فدراسیون فوتبال نیز گفت: فکر میکنم کسانی که وارد فوتبال می شود باید به گذشته خود نگاه کند و ببیند برای فوتبال ایران چه کار کرده است. اعضای مجمع هم باید بدانند به چه کسانی رای می دهند چرا که مشخص است چه کسانی باعث نا بسامانی فوتبال ایران شده اند . پس هر تصمیم مجمع می تواند آینده فوتبال کشور را مشخص کند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه