کشف 25 کیلوگرم انواع مواد مخدر و فلزیاب های قاچاق در شازند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از کشف ۲۵ کیلو و ۶۱۱ گرم انواع مواد مخدر طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات ها ۷۸ معتاد متجاهر و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اراک عبد الرضا جودکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح عملکرد یک ماه گذشته مجموعه انتظامی شهرستان شازند امنیت را یکی از نیازهای ضروری انسان ها در جامعه دانست و تأکید کرد: مردم در تأمین امنیت نقش بسزایی دارند و تعامل و مشارکت مردم با پلیس یکی از مهمترین مؤلفه های سرمایه اجتماعی پلیس در جلب مشارکت های عمومی است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم است افزود: با به کارگیری حداکثر توان و امکانات و مشارکت نهادها و سازمان ها می توان به این خواسته مردم جامه عمل پوشاند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند با بیان اینکه سرقت یکی از جرایم مهم در افزایش آسیب های اجتماعی به شمار می رود اظهار داشت: پلیس به عنوان سردمدار مقابله با جرایم در جامعه اقدامات گسترده ای برای مقابله با سرقت در شهرستان شازند انجام داده است.

جودکی تصریح کرد: در عملیات های یک ماه گذشته در شهرستان شازند 42 سارق دستگیر و 79 فقره سرقت کشف شد.

وی به برنامه های پلیس شهرستان شازند در مبارزه با مواد مخدر به عنوان بخشی دیگر از مطالبه مردمی نیز اشاره داشت گفت: در یک ماه گذشته 25 کیلو و 611 گرم انواع مواد مخدر کشف و78  نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در ادامه با بیان 31 میلیارد و 580 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در یک ماهه گذشته افزود: عملیات های پلیس شهرستان در این یک ماهه منجر به تشکیل 29پرونده قضائی شد و 25نفر قاچاقچی کالا نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند و تعداد 29 دستگاه خودرو نیز از قاچاقچیان کالا توقیف شد.

جودکی خاطر نشان کرد: در راستای بازدید و نظارت بر اماکن عمومی و اصناف نیز تعداد 114 بازدید از صنوف شهرستان شازند در یک ماه گذشته صورت گرفته است که در این بازدیدها 12 واحد متخلف پلمب ،82 مورد تذکر، صادر شده است.

وی در خصوص تشدید اقدامات انتظامی در پاک سازی نقاط آلوده به مواد مخدر، شناسایی و رصد فعالیت سوداگران مواد مخدر و پیشگیری از سرقت را مهمترین برنامه های پیش رو عنوان داشت و گفت:‌ تلفن 110 به صورت شبانه‌روزی فعال و آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان است.

کشف فلزیاب های قاچاق 5 میلیاردی در شازند 

فرمانده انتظامی شهرستان شازند همچنین بیان داشت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا،روز گذشته مأموران انتظامی ایست و بازرسی توره شهرستان شازند در هنگام کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم، آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

جودکی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو موفق به کشف 3 دستگاه فلزیاب خارجی قاچاق، به همراه دیگر متعلقات آنها شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش دستگاه های کشف شده برابر نظر کارشناسان این پلیس 5 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه