۱۳۸٠ گروه جهادی در سطح کشور فعال هستند/ برپایی ۸ هزار میز خدمت طی سه ماه گذشته

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور گفت: ۱۳۸۰ گروه جهادی در سطح کشور در حال خدمت رسانی هستند که امروز عملیات خود را با دستور رییس بسیج مستضعفین آغاز می کنند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قزوین، صبح امروز همزمان با ششمین روز از هفته دولت، رزمایش سراسری اعزام گروه های جهادی میز خدمت کشوری و دهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان، سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی، سردار فضل اله کفیل رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و جمعی از مسئولان استانی و جهادگران در دانشگاه امام(ره) برگزار شد.

سردار فضل اله کفیل رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در این مراسم اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر تابلوی خدمت صادقانه، شهید بابایی الگو و اسوه ای برای تمام اقشار جامعه در فروتنی و اخلاق و خدمت رسانی و انسانیت و شهید لشکری انسان عزیز اسوه مقاومت و صبر برای جوانان و همه اقشار جامعه هستند.

وی افزود: ده درصد شهدای استان مربوط به بسیج ادارات است و این نشان از نقش موثر بسیجیان و ادارات ما است‌.

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور عنوان کرد: بسیج ادارات در سطح کشور در ۶۸۰ حوزه مقاومت و ۹۱۰۰ پایگاه ادارات مشغول خدمت رسانی است و کارمندان در تراز انقلاب و پیروی از شهدا با خدمت رسانی صادقانه به مردم به معنای واقعی میز اداره را میز خدمت کنند.گ، این نیز کاری جز تسهیل مشکلات مردم ندارد. 

سردار کفیل اظهار کرد: میز خدمت نمادی از خدمتگزاری است و اینکه مدیر و کارمند به عنوان یک طبیب در محل خدمت حضور می یابند و با مردم چهره به چهره می شوند و این نکته را به ظهور می رساند که مردم ولی نعمت هستند.

وی اضافه کرد: در همین سه ماهه اول سال ۸ هزار میز جهادی خدمت برگزار شد و مدیران مختلفی حضور یافتند تا به مردم پاسخ دهند و رضایتمندی گسترده ای در بین مردم داشته است.

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور تصریح کرد: ۱۳۸۰ گروه جهادی در سطح کشور در حال خدمت رسانی هستند که امروز عملیات خود را با دستور رییس بسیج مستضعفین آغاز می کنند. 

وی اضافه کرد: واحد‌های تعطیل استان قزوین با همین میز تخصصی گروه های جهادی به چرخه تولید بازگشتند و برکات زیادی از برگزاری میز عمومی و تخصصی خدمت نصیب جامعه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه