بردیف: به دنبال جذب یک مهاجم هستیم/ برای تراکتورِ ایده‌آل 5هفته زمان نیاز است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: برای رسیدن به تراکتور ایده‌آل، 5 هفته زمان نیاز است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، قربان بردیف در نشست خبری پیش از بازی با هوادار، اظهار داشت: همچون بازی‌های گذشته، فردا نیز بازی سختی داریم. من بازی راحتی در لیگ برتر ایران ندیده‌ام و تمامی دیدارها پُرفشار هستند. تیم هوادار تاکتیک خوبی دارد. سعی می‌کند توپ را کنترل کند و این کار را با کیفیت خوب انجام می‌دهد. این تیم فوتبالی ترکیبی ارائه می‌دهد. امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم.

وی با بیان اینکه همواره اشتباهاتی در فوتبال رخ می‌دهد، تصریح کرد: برخی مواقع تمرکزمان را از دست می‌دهیم. ما در بازی با فولاد روی دو اوت که منجر به دو پنالتی شد، 2 گل دریافت کردیم. برای رفع چنین مشکلاتی تلاش می‌کنیم.

بردیف با اشاره به اینکه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور تمام نشده، گفت: به دنبال جذب یک مهاجم هستیم که بتواند به تیم کمک کند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تیمی بسازیم که برای کسب رده‌های بالای جدول مبارزه کند. ما برای ساخت تیم ایده‌آل نیاز به زمان داریم و خیلی خوب متوجه نگرانی هواداران هستیم. سعی می‌کنیم مشکلات را رفع کنیم. حتماً نتیجه کارهایمان را خواهید داد.

سرمربی تیم تراکتور با تأکید بر اینکه نیازمند زمان برای رفع نواقص هستیم، عنوان کرد: هنوز تا رسیدن به تیم ایده‌آل فاصله داریم و سعی می‌کنیم خیلی سریع به آن تیم مدنظر دست یابیم. تلاش می‌کنیم که از دقیقه اول، همچون نیمه‌های دوم بازی‌های قبلی، بازی کنیم. برخی مواقع بازیکنان اشتباهاتی انجام می‌دهند که باعث افت روحی سایر نفرات می‌شود. 

بردیف با بیان اینکه برای رسیدن به تراکتور ایده‌آل، پنج هفته زمان نیاز است، اضافه کرد: شکی نیست بهتر خواهیم شد. البته این مدت زمانی که اعلام کردم، بستگی به شرایط مسابقات دارد. برای بازی با هوادار مصدوم نداریم و همه آماده هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه