تاج: از آسیا عقب هستیم/ فکر نمی کردم با این تعداد رای بالا رئیس فدراسیون شوم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همین الان هم همه کمک کنند باز از آسیا عقب هستیم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، مهدی تاج پس از انتخاب به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: از اعضای مجمع که به من اعتماد کردند، تشکر می‌کنم. فکر نمی کردم با این تعداد رای بالا رئیس فدراسیون شوم. هرچند اتفاقاتی قبل از مجمع افتاد که مایل نیستم در مورد هیچ کدام صحبت کنم. همه باید دست به دست هم دهیم و به سمت تعامل و تفاهم و برنامه ریزی برویم. برداشت من از آسیا این است که اگر همه هم کمک کنیم همین الان از کره، قطر، ژاپن و عربستان چند هیچ عقب هستیم و باید حتما جلو بزنیم. ما ایرانیم و باید از همه جلو بزنیم. 

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مجوزهای حرفه ای باشگاه ها عنوان کرد: برای ما صدور مجوز حرفه ای بسیار مهم است چرا که امسال هم این موضوع برای ما اتفاق افتاد که نتوانستیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم  و این موضوع برای فوتبال ایران بسیار افت دارد. پذیرفتنی نیست که استقلال و پرسپولیس 2 دوره از این رقابت ها دور باشند همچنین صدور مجوز حرفه ای را از فدراسیون فوتبال گرفتند و باید دیگران برای تأیید باشگاه ها ما را تأیید بکنند که قابل قبول نیست.

تاج درباره وضعیت تیم های ملی فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: امیدوارم که بتوانیم در آینده فوتسال و فوتبال ساحلی را بار دیگر در جهان به جایگاه خود برسانیم. ایران روزی دوم جهان بود و امروز در رده 16 جهان قرار دارد. باید تلاش کنیم  تیم های پایه فوتبال و فوتسال خود را تقویت کنیم تا بتوانیم در آینده به جایگاهی در آن قرار داشتیم برگردیم.  بحث های خیلی مهمی هم در خصوص فدراسیون وجود دارد که آن هم اساسنامه است که باید آن را برطرف کینم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا VAR به فوتبال ایران می آید یا خیر؟ اظهار کرد: موضوع VAR بسیار مهم است چرا که 17 داور آقا و خانم در این موضوع داریم که تنها 17 روز مهلت دارند و بعد از آن باید دوره ها را مجدد بگذرانند. در حال حاضر تنها فغانی را داریم که در این موضوع می تواند به ما کمک کند که امیدوارم بتوانیم این موضوع را هم خیلی زودتر برطرف کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه