نبی: در رابطه با کی روش هیات رئیسه تصمیم خواهد گرفت

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در رابطه با کارلوس کی روش صحبتی ندارم و این موضوع در هیات رئیسه مطرح و بعد از آن اطلاع رسانی خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از صبح امروز سه شنبه هشتم شهریورماه آغاز شد و در این انتخابات مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیز‌الله محمدی، سه نامزدی بودند که در این مجمع برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون با هم رقابت‌ کردند و در نهایت مهدی تاج با کسب 51 رای به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

محمد مهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: برنامه هایمان را اعلام کردیم و برای اعضا مجمع ارسال کردیم. در رسانه ها نیز اعلام شده است. در هر صورت آنچه که مهم است، تعامل و رفاه در فوتبال کشورمان است. وقتی تعامل و رفاه در فوتبال باشد انشالله تحول در کنارش خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که صحبت از کی روش شده است، در مورد کادر فنی بگویید،گفت: من در رابطه بان این موضوع صحبتی ندارم و برای احترام به شما اصحاب رسانه پیش شما آمدم. هر مطالبی که باشد، چون فدراسیون، فدراسیونی پاسخگو باید باشد بعد از اینکه پیشنهادات و موضوعات از این قبیل در هیات رئیسه مطرح و پس از آن اطلاع رسانی خواهد شد. بعد از اینکه پیشنهادات و موضوعات از این قبیل می رود و در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح می شود و بعد از آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در واکنش به این سوال که آیا آقای تاج در مورد تصمیم خود در رابطه با انتخاب کی روش پایبند است؟ خاطرنشان کرد: تاج در آن برنامه ای که حضور پیدا کرد، یک توضیحی در مورد موفقیت های سال 2014 و 2018 مطرح کرد و احتمالا برداشت هایی شده است،‌ اما به هر صورت آنچه که بابت مدیریت کلان کشور است، در هیات رئیسه آورده می شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این سوال که یک بحثی مطرح است، مبنی بر اینکه اگر قرار است تغییر و تحولاتی اتفاق رخ دهد و اسکوچیچ بماند یا ... موضوع زودتر مشخص شود، شما با کی روش و اسکوچیچ کار کرده‌اید، چه زمانی قرار است تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص شود، گفت: من فکر می کنم در دستور کار هیات رئیسه قرار بگیرد و زمان آن خدمت شما اعلام شود.

انتهای پیام/

نبی در پاسخ به این سوال که شب گذشته گویا اتفاقاتی رخ داده و کامرانی فر ناراحت شده است، آیا او استعفا داده است، گفت: من اطلاع ندارم. من هیچ استعفایی را نشنیده‌‌ام. کامرانی فر به عنوان دبیرکل زحمات زیادی را کشیده‌اند. من از زمانی که او داور بوده وی را میشناسم. او انسان سالم و صادقی است. در هر صورت این جایگاه با توجه به اینکه جایگاه مهمی است، حضور او مقتنم است تا ببینیم خود او نظرش چه است!

انتهای پیام/

 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه