‌اجرای پروژه آبرسانی در ۳۷۹ روستای آذربایجان‌غربی

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی گفت: پروژه آبرسانی با زیرپوشش قرار گرفتن ۳۷۹ روستا در استان اجرا می شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ارومیه،  احمد رحمانی در همایش طلایه داران جهادگر عرصه محرومیت زدایی که در سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بزرگترین پروژه آبرسانی کشور تخصیص یافته است که ۳۷۹ روستا را زیرپوشش قرار می دهد.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه جوانان استان از روحیه کار جهادی و خدمت به هم نوع برخوردار هستند، ادامه داد: گروه های جهادی هر موقع احساس نیاز کنند، میدان دار هستند و حتی قبل از فراخوان نیز وارد عمل می شوند.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی یکی از تدابیر حضرت امام فرمان را تشکیل جهاد سازندگی عنوان کرد و ضمن ابراز تاسف از انحلال آن به واسطه یک تصمیم اشتباه گفت: بعدها با فرمان مقام معظم رهبری این مجموعه از دل بسیج رشد و نمو یافت.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی بزرگترین تشکل مردمی کشور و جهان به شمار می رود، چر که در تمام عرصه ها حضور دارد و بزرگترین پروژه محرومیت زدایی به این مجموعه سپرده شده است.

رحمانی اضافه کرد: سال گذشته ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به این مجموعه اختصاص یافت که در این راستا به ۱ هزار نفر تسهیلات اشتغال پرداخت شد؛ امسال نیز با استاندار رایزنی شد،که ۴۰۰ میلیارد تومان به بسیج سازندگی اختصاص یافته است، که در بین شهرستان ها توزیع می شود.

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان غربی اظهار کرد: تعداد گروه های جهادی جهش ۱۰ برابری داشته است، بهمن ۹۸ حدود ۴۱۰ گروه جهادی در استان وجود داشت ولی در دو سال و نیم گذشته به ۴ هزار و ۲۰۰ گروه افزایش یافته است، که رتبه اول کشور را در این زمینه کسب کرده ایم و چندین بار گروه های جهادی استان به عنوان الگوی برتر انتخاب شده اند.

وی ضمن اشاره به اینکه گروه‌های جهادی متخصص و واکنش سریع در استان ما تشکیل شده است، ادامه داد: جهادگران جوان و توانمند ما آماده هستند در کمترین زمان به مناطق موردنیاز اعزام شوند.

رحمانی از توزیع قیر رایگان در استان برای آسفالت مناطق محروم خبر داد و بیان داشت: قیر مورد نیاز از کارخانه های استان تهیه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه