دستبند پلیس بر دستان قاتلان یک جوان در کمتر از 24 ساعت پس از وقوع قتل در هرمزگان

با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی استان 3 نفر عاملان قتل یک جوان در کمتر از 24 ساعت پس از ارتکاب جنایت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان پیش از ظهر امروز در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: در پی بروز یک مورد اختلافات و درگیری خانوادگی بین تعدادی تبعه افغان و قتل یک جوان 22 ساله تبعه افغانستان بوسیله سلاح سرد در حوزه پاسگاه مرکزی شهرستان بندرعباس و متواری شدن قاتلان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود : با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی و رصد اطلاعاتی در کمتر از 24 ساعت پس از وقوع قتل، مخفیگاه متهمان در یکی از شهرستانهای استان کرمان شناسایی و با هماهنگی قضایی و همکاری پلیس آن شهرستان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 3 نفر از عاملان قتل دستگیر شدند.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: متهمان دستگیر شده به بندرعباس انتقال که در بازجویی‌های بعمل آمده با توجه با مدارک مستدل پلیس، صراحتا به جرم ارتکابی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/ 3728

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه