خاطرات «شهید رجایی» به آمریکای لاتین رسید

در سالروز شهادت شهید رجایی، نخستین کتاب خاطرات و زندگی شهید محمدعلی رجایی ویژه مخاطبان آمریکای لاتین به زبان اسپانیولی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، در سالروز شهادت شهید رجایی، نخستین کتاب خاطرات و زندگی شهید محمدعلی رجایی ویژه مخاطبان آمریکای لاتین به زبان اسپانیولی منتشر شد.  

کتاب «فرزند ملت» به کوشش و همکاری مشترک انتشارات راه یار و انتشارات بین المللی (اسپانیولی) فانوس دریایی با هدف آشنا کردن مخاطبان اسپانیایی زبان با سبک زندگی این رئیس جمهور شهید تهیه و در اختیار مخاطبان اسپانیایی زبان آمریکای لاتین قرار گرفته است.

این اثر به کوشش سیدعباس موسوی از منابع فارسی جمع‌آوری و پس از به‌روزرسانی به زبان اسپانیولی ترجمه شده است و پس از ویراستاری توسط خانم انخلیا ماریا روخاس از کشور کلمبیا و سیدسعید شاهمرادی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب «فرزند ملت» که در ۱۷۲ صفحه تنظیم شده است، به خاطراتی از شهید رجایی در محیط خانه و خانواده، کار، تلاش‌ها و مجاهدت‌های وی در دوران زندان، خاطرات دوران معلمی، خصوصیات شخصیتی، سبک زندگی ساده و بی‌آلایش، نامه‌ها و سخنرانی‌های وی می‌پردازد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه