اجرای برنامه جهاد خدمت با هدف حمایت از مشاغل خانگی و رفع موانع تولید

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی از اجرای برنامه جهاد خدمت با هدف حمایت از مشاغل خانگی و رفع موانع تولید است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اراک، سعید فرامرزی ظهر امروز اظهار کرد: برنامه جهاد خدمت در راستای حمایت از مشاغل خرد خانگی و با هدف رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان و کارآفرینان در شهر خنجین برگزار شد.

وی تصریح کرد: امروز بسیج سازندگی مفتخر است که با ارائه راهکارها و ایده‌های نو و جهادی تسهیل کننده مسیر خدمت‌رسانی به مردم را فراهم می‌کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با بیان اینکه جهاد خدمت عنوان برنامه ای ابتکاری است که توسط سازمان بسیج سازندگی  با همکاری اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی، برای اولین بار در کشور در سطح شهرستان فراهان برگزار می‌شود افزود: بسیج سازندگی با شناسایی و فراخوانی افراد متقاضی فعالیت در مشاغل خرد خانگی در مسجد جامع شهر خنجین و همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای جهادی در دستگاه‌های متولی صدور مجوز مشاغل خانگی اقدام به برگزاری برنامه جهاد خدمت کرده است.

فرامرزی اظهار کرد: این برنامه با ضوابط کامل اجرایی، نسبت به حذف مراحل زائد اداری اقدام و با حذف بروکراسی زمان‌بر، مجوز فعالیت را به‌صورت یک روزه صادر و در اختیار متقاضیان قرار دهد.

وی گفت: کارآفرینان و تولیدکنندگان واجد شرایط در پایان این برنامه جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی و پس از طی فرایندهای بانکی موفق به دریافت تسهیلات خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی تأکید کرد: تمام تلاش سازمان بسیج سازندگی در همکاری با اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی این است که بتواند امضاهای طلایی را از فرایندهای اداری مجوزهای کسب و کار حذف کند تا در حوزه اقتصاد مقاومتی مقاوم و هجمه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه