مهار آتش سوزی مهیب منزلی مسکونی در بولوار ولایت مشهد

مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد از مهار آتش سوزی مهیب یک منزل مسکونی ویلایی در شرق این شهر با تلاش آتش نشانان چندین ایستگاه خبر داد.

حسین صالح مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد در گفت و گو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در مشهد، گفت: این حادثه عصر امروز سه شنبه هشتم شهریور ماه به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد،که با توجه به حساسیت موضوع، ستاد فرماندهی بلافاصله قریب به ۲۰ آتش‌نشان و نجاتگر را به همراه چندین خودرو سبک و سنگین اطفائ حریق و امداد و نجات به محل حادثه در خیابان بولوار ولایت این شهر اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، حریق در یک منزل مسکونی ویلایی رخ داده که دود و شعله های ناشی از آتش سوزی به اطراف سرایت کرده بود که بلافاصله نیروهای اعزامی ضمن مهار حریق از چندین جهت از سرایت آتش به سایر به ساختمان های مجاور جلوگیری بعمل آوردند.

صالح تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده و علت این حریق توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و نیروهای اعزامی پس از ایمن سازی کامل محل به ماموریت خویش پایان داده و به ایستگاه های خود مراجعت کردند.

شایان ذکر است در این حادثه ۳ دستگاه خودرو سواری و یک موتور سیکلت پارک شده در داخل حیاط این منزل در آتش سوخت و به برخی منزل اطراف نیز خساراتی جزئی وارد آمد.

انتهای پیام/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه