حسینی: به اندازه‌ای که بتوانیم ببریم موقعیت خلق کردیم / باید VAR به ورزشگاه‌ها بیاید

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: نباید در صحنه‌های داوری هجوم آوریم و باید VAR به ورزشگاه‌ها بیاید.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم پیکان تهران پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: بازی خیلی دشواری بود. بچه‌های ما خیلی خوب توانستند نساجی را کنترل کنند. هیچ موقعیتی به این تیم ندادیم. به اندازه‌ای که بتوانیم بازی را ببریم موقعیت خلق کردیم و به تیرک دروازه حریف هم زدیم. بچه‌ها باید بازی را  تمام می‌کردند با این حال با توجه به تیم جوانی که داریم ان‌شاءالله بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم.

وی در خصوص داوری گفت:‌ صحنه‌ای که اتفاق افتاد خیلی دور بود. کسی می‌تواند اظهارنظر کند که به آن صحنه نزدیک باشد. دروازه‌بان ما می‌تواند اظهارنظر کند اما  اتفاقی که افتاد این بود که این صحنه بازی از دست داور در رفت. بازی درگیرانه شد و داور تنها 7 دقیقه وقت اضافه گرفت. در نهایت ما ضرر کردیم اگر بازی با همان روند ادامه پیدا می‌کرد برای ما بهتر بود. سایپا و هوادار در این زمین  بازی می‌کنند و استقلال هم در این زمین تمرین می‌‌کند. این زمین خیلی مشکل دارد ولی ما چاره‌ای نداریم استادیوم اختصاصی نداریم شرایط ورزشگاه شهرقدس هم فراهم نیست.

سرمربی تیم پیکان در خصوص جذب شرزود تیمروف گفت: تیمروف بازیکن خوبی است. دیروز قراردادش را بست دقایقی که هم بازی کرد پاس خوبی داد می‌تواند به ما کمک کند. کیفیت خوبی دارد. 

حسینی همچنین اظهار داشت: بازیکن ما وقتی با داور صحبت می‌کرد  فاصله داشتیم من نمی‌توانم بگویم او چه به داور گفت به نظر شما می‌شود بازیکن ما با داور با زبان ترکی صحبت کند و داور نظرش را عوض کند. به نظر شما داور اعتبار خودش را خراب می‌کند؟

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص VARهم تأکید کرد: داوران، داوران سالمی هستند. من نمی‌توانم بگویم این برخورد انجام شد یا نشد. اگر داور پنالتی می‌گرفت و پنالتی نبود در حق ما جفا می‌شد و اگر برعکس می‌شد در حق حریف اجحاف می‌شد. اینجا کمک داور ویدیویی می‌تواند کمک کند. بازی پاری سن ژرمن و موناکو را دیدید که کمک داور ویدیویی چه کمکی کرد در این صحنه‌ها نباید به سمت داورم هجوم ببریم  باید VAR را به ورزشگاه‌‌ها بیاورید.

وی افزود:‌ تاج فرد کارکشته‌ای است. فوتبال ما بیمار است هم از نظر سخت‌افزاری و باید برنامه‌ریزی کنند تا فوتبال ما درست شود. این فوتبال نیاز به کار جهادی دارد تا درست شود. 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه