شرکت‌های نوآور نقش حیاتی در تامین تجهیزات پتروشیمی دارند

معاون وزیر نفت گفت: شرکت‌های نوآور و استارتاپ‌ها نقش بسیار اساسی و حیاتی در تامین تجهیزات پتروشیمی کشور دارند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از پردیس، محصولات جدید شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در حوزه پتروشیمی بعدازظهر امروز با حضور مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پترپشیمی رونمایی شد.

معاون وزیر نفت در این مراسم به نقش موثر پارک فناوری پردیس و شرکت های دانش‌بنیان اشاره و اظهار کرد: شرکت های نوآور و استارتاپ‌ها نقش بسیار اساسی و حیاتی در تامین تجهیزات پتروشیمی کشور دارند.

وی گفت: آماده سازی این دو محصول جدید که امروز رونمایی شد، بهترین خبر امروز بود که با یاری پارک فناوری پردیس و نوآوری جدید، کار ما را در صنعت پتروشیمی کشور سرعت خواهد داد.

همچنین در ادامه مراسم رونمایی از محصولات جدید شرکت های عضو پارک فناوری پردیس در صنعت پتروشیمی، نمایشگاه تخصصی صنعت پتروشیمی شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس میز دایر شد و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از این نمایشگاه بازدید کرد و به گفتگو با تولیدکنندگان در خصوص کالاهایی که عرضه داشتند پرداخت.

دو محصولی که امروز رونمایی شد، ربات شستشوی کندانسور سه محور و محصول دیگر آنالایزر گازی لیزری دی اکسید کربن بود که هر دو از شرکت های پارک فناوری پردیس هستند.

نشست اقتصاد دانش بنیان با محوریت فن بازار تخصصی پتروشیمی نیز امروز پیش از مراسم رونمایی، با حضور شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس و احمد عسکری مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک برگزار شد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه