کارخانه ماشین سازی تبریز و شرکت ریخته گری در حالت برزخ!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: شرکت ماشین سازی تبریز و شرکت ریخته گری باید از این حالت برزخ و این که در لیست واگذاری اصل ۴۴ قرار گرفته تعیین و تکلیف شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از تبریز، صابر پرنیان صبح امروز در بازدید رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از شرکت ماشین سازی تبریز با بیان این که صنعت کشور مدیون شرکت ماشین‌سازی تبریز است، خطاب به رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران  اظهار کرد: برای بهبود وضعیت شرکت ماشین سازی تبریز باید توجه ویژه ای به این صنایع شود.

وی افزود: با توجه به این که ماشین سازی تبریز صنعت مادر است و ماشین آلات صنعتی که در این شرکت تولید می شود در واحدهای تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد بنا بر این وضعیت این شرکت برای ما مهم است.

پرنیان تاکید کرد: شرکت ماشین سازی تبریز و شرکت ریخته گری باید از این حالت برزخ و این که در لیست واگذاری اصل ۴۴ قرار گرفته تعیین و تکلیف شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: برای تامین نقدینگی و کمک به توسعه شرکت ماشین سازی تبریز و شرکت ریختگری ماشین سازی باید نگاه ویژه ای شود.

پرنیان گفت: با توجه به اهمیت این صنعت و این که هویت آذربایجان محسوب می شود و همچنین تاثیر قابل توجهی که در رشد و توسعه صنعت آذربایجان و کشور داشته باید به این صنایع نسبت به سایر بنگاه ها نگاه متفاوتی شود.

وی با تاکید بر رفع مسایل و مشکلات بانکی و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و حمایت ویژه از صنایع استان گفت: در این زمینه جلسه ای با حضور استاندار آذربایجان شرقی به منظور بررسی دغدغه های صنایع استان برگزار شد که مقرر شد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نگاه ویژه ای به مشکلات این صنایع داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه