اعزام 170 نفر نیروی پلیس کمکی به غرب کشور

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از اعزام بیش از 170 نیروی کمکی در23 تیم انتظامی، پلیس‌های تخصصی و راه و راهور برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به غرب کشور خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از زنجان، ایرج خانی پور در مراسم بدرقه کارکنان کمکی پلیس استان زنجان برای خدمات رسانی و تامین نظم و امنیت زائران حسینی در مرزهای خسروی و مهران با تاکید بر اینکه خدمات رسانی و تامین امنیت از جمله وظایف پلیس است، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و نهادهای خدمات رسان و امدادی باید تلاش کنند که بهترین خدمات به زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه شود.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از اعزام 170  نیروی کمکی و 23 تیم انتظامی، راه و راهور و پلیس‌های تخصصی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در غرب کشور خبر داد و گفت: این تیم‌ها تا زمانی که آخرین زائر از خاک عراق وارد کشورمان شود به خدمت‌رسانی خود ادامه خواهند داد.

 وی ادامه داد: از زائران عزیز درخواست می‌کنیم که عجله و شتاب نداشته باشند چرا که همه امکانات برای عبور و تردد فراهم است و نسبت به سال‌های گذشته شاهد افزایش سیستم‌های خدمات‌رسان هستیم. 

خانی پور همچنین به رانندگانی که در مرزها در حال تردد هستند، توصیه کرد، رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت و از سرعت غیر مجاز و ایجاد استرس و نگرانی برای دیگر رانندگان خودروها و زائران خودداری کنند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه زائران اربعین حسینی به توصیه‌های پلیس توجه کافی داشته باشند، ابزار امیدواری کرد، این همایش بزرگ مردمی در سایه امنیت موجود با آرامش برگزار شود.

وی بر لزوم استفاده از تجارب سال‌های گذشته و به ویژه استان‌های مرزی در برگزاری این مراسم تاکید کرد و افزود: رفع نیازمندی‌ها و نواقص بر اساس تجارب و استفاده از تجربیات کارکنان حاضر در مأموریت اربعین سنوات گذشته حتی اعضای وابسته قطعا می‌تواند ما را در موفقیت هرچه بهتر این ماموریت عظیم یاری کند.

خانی پور با بیان اینکه ماموریت اربعین حسینی (ع)، ماموریتی متفاوت‌تر از سایر ماموریت‌های انتظامی است، افزود: ماموریت اربعین حسینی (ع)، ماموریتی بصیرت‌افزا، معنویت بخش و بسیار ارزشمند است چراکه خادمی اباعبدالله الحسین (ع) افتخاری ماندگار است که نصیب کارکنان انتظامی شده است.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان این که نگاه کارکنان پلیس به مأموریت اربعین حسینی (ع) نگاهی آمیخته با عشق به ساحت حضرت سیدالشهداء (ع) و اشتیاق خدمت به زائران است، گفت: پلیس به وظایف ذاتی و انقلابی خود در تحقق هر چه باشکوه‌تر این کنگره عظیم جهان اسلام، مقید و متعهد است.

انتهای پیام/73004

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه