بهره برداری زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای صنعت نفت گچساران در هفته دولت

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از بهره برداری زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای صنعت نفت این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از گچساران ابوالحسن غلامی در آئین افتتاحیه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای صنعت این شهرستان ضمن تبریک هفته دولت اظهارکرد: این زمین چمن مصنوعی به همراه حصار زمین آکادمیک فوتبال و حصار زمین شماره دو ورزشگاه و بازسازی زمین شماره یک با اعتباری حدودا 30 میلیارد ریال انجام شده است.

وی بیان کرد: مساحت کل زمین ۲ هزار و ۱۰۰مترمربع ومساحت چمن زمین نیز یک هزار و ۷۵۰ متر مربع است.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: جا دارد از زحمات مجموعه صنعت نفت بخصوص حوزه خدمات این شرکت در احداث و افتتاح زمین چمن مصنوعی تقدیر و تشکر کرد.

غلامی با اشاره به اینکه این پروژه‌ در چند بعد انجام شده و تنها یک پروژه نیست، افزود: در آینده نزدیک پروژه‌های دیگری که ماحصل تلاش همکاران در مجموعه خدمات وسایر مدیریتهای نفت است افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: ساختمان اداری و جدید اداره فضای سبز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران نیز در این آئین اظهار کرد: از زحمات مجموعه صنعت نفت به جهت برنامه‌ریزی دقیق در این مدت زمان کوتاه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: این پروژه در حوزه تفویت روحیه و ایجاد شادابی و نشاط جامعه بسیار تاثیرگذار است.

فرماندار گچساران افزود: نقش مهم و کاربردی ورزش در زندگی انسان‌ها غیرقابل انکار بوده ، و این نقش امروز در دنیا دارای ابعاد مختلف و کاربردی است. 

دیهیم خوب تصریح کرد:ورزش یکی از راه‌های کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی است و این اقدامات تاثیرهای مثبت در سلامتی مردم  ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه