حمله وحشیانه نیروهای امنیتی سعودی به دختران بی‌سرپرست+ویدئو

کاربران فضای مجازی با انتشار تصاویری خبر دادند که نیروهای امنیتی سعودی تعدادی از دختران بی‌سرپرست یک یتیم‌خانه در جنوب شرق عربستان را به‌‌شدت مورد ضرب و جرح قرار داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، کاربران سعودی به تازگی تصاویری را از یک یتیم‌خانه در منطقه «خمیس مشیط» عربستان (جنوب غرب) منتشر کرده‌اند که در آن‌ نیروهای امنیتی سعودی در حال کتک زدن دختران یتیم یک یتیم‌خانه دیده می‌شوند.

پایگاه خبری «عربی۲۱» با انتشار تصاویر نوشت: «سرویس امنیتی عربستان سعودی به طرز وحشیانه‌ای به چند دختر یتیم در یک مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست در امارت عسیر تعرض کرده است؛ آن هم پس از آنکه این دختران خوستار برخورداری از حقوقشان در یتیم‌خانه شدند.»

کاربران فضای مجازی نیز می‌گویند پس از آنکه چند دختر حقوق خود را در این یتیم‌خانه مطالبه کردند، نیروهای امنیتی سعودی به درخواست مدیریت این مرکز ناگهان وارد مرکز شدند و دختران را مورد ضرب و جرح قرار دادند. مقامات سعودی تا لحظه انتشار این خبر هنوز توضیحی درباره این اقدام ارائه نکرده‌اند.

در تصاویر منتشر شده، حدود ۲۰ نیروی پلیس و نیروی امنیتی سعودی به چشم می‌خورند که به دنبال دختران در یتیم‌خانه هستند و با چماق و شوکر برقی آن‌ها مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند.

پایگاه خبری عربی ۲۱ اشاره کرد که نیروهای امنیتی سعودی تعدادی از دختران را بازداشت کرده‌اند؛ اما مقامات سعودی هنوز علت این اقدام را توضیح نداده‌اند و سازمان متولی را معرفی نکرده‌اند.

به گفته کاربران فضای مجازی، فردی به نام «هادی الشهرانی» با سمت مدیر امور اجتماعی، دخترانی را که فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، تهدید به زدن کرده است.

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) می‌گوید که «ترکی بن طلال بن عبدالعزیز» امیر عسیر دستور داده است کمیته‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل شود و پرونده پس از انجام تحقیقات به نهاد ذیربط ارجاع داده شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/م

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه