وعده‌ بی‌سرانجام دیگر در شهر زلزله‌زده سی‌سخت/سرپناه دانش‌آموزان در اول مهر کجاست؟+ فیلم

مشکل اینجاست؛ تعداد ۸ مدرسه شهر سی سخت که در زلزله بهمن ۹۹ تخریب شد قرار بود مهر ۱۴۰۱ تحویل داده شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سی سخت، تعداد ۸ مدرسه شهر سی‌سخت که در زلزله  بهمن ۹۹ تخریب شد و قرار بود مهر ۱۴۰۱ تحویل شود آن گونه که شنیده می‌شود هنوز در پیچ و خم تامین اعتبار به سر می برد و  فعلا تحویل داده نخواهند شد.

زلزله بهمن ۹۹ که باعث خیارات فراوانی به زیر ساخت های شهر سی سخت گردید مدرسه های شهر سی سخت را هم شامل شد تا سازمان نوسازی مدارس کشور دست به کار شود و چند استان معین کار ساخت و ساز این مدارس را انجام دهند.

پیمانکاران استان های معین از شهریور ۱۴۰۰ شروع به کار کردند و طبق قول و وعده‌هایی که دادند قرار شد مهر ۱۴۰۱ تمامی مدارس طرف قرارداد را تحویل دهند ولی امروز فقط ۲۲ روز مانده به مهر ۱۴۰۱ تعدادی از مدارس پیشرفت ۶۰ الی ۷۰ درصدی دارند.

یکی از پیمانکاران این مدارس در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: ابتدا قرار بر این شد که اعتبار لازم را به ما بدهند ولی تا به امروز پروژه ای که بالای ۴۰ میلیارد اعتبار دارد فقط ۱۱ میلیارد تومان اوراق تحویل داده اند و تا الان هم بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم که اگر به موقع   تأمین اعتبار می شدیم  و مشکلاتی از جمله شهرداری وجود نداشت کار  پیشرفت بسیار خوبی داشت و طبق تعهدمان اول مهر ماه مدرسه را تحویل آموزش و پرورش می‌دادیم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد؛ از قرار معلوم این مدارس مهرماه آماده تحویل به آموزش و پرورش دنا نیست بنابراین آموزش و پرورش باید از همین اکنون باید به فکر مکان‌هایی برای درس تحصیل و تدریس دانش‌آموزان و معلمان باشد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه