اجرای طرح «هر هفته یک پروژه» در شهر میراث جهانی یزد

شهردار شهر میراث جهانی یزد از اجرای طرح «هر هفته یک پروژه» در یزد خبر داد و گفت: از همین هفته، هر هفته در شهر یزد یک پروژه شاخص و مهم شهرداری عملیات عمرانی آن آغاز و یا به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در یزد،‌ ابوالقاسم محی‌الدینی صبح امروز در جمع خبرنگارن با اشاره به اینکه شهرداری یزد از ابتدای فعالیت خود در دوره جدید تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت کاری خود قرار گذاشته اظهار کرد: در نقاط مختلف یزد پروژه‌های نیمه کاره زیادی وجود داشت که هر یک پیشرفت‌های فیزیکی متفاوتی داشتند.

وی با اشاره به اینکه برخی از این پروژه‌ها کمتر از 20 درصد و برخی تا بالای 50 درصد هم پیشرفت داشتند افزود: با توجه به اینکه برای هر یک از این پروژه‌‌ها از اعتبارات عمومی استفاده شده لازم بود که نسبت به تعیین تکلیف آن در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام شود.

شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به این که شهرداری یزد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را در شش ماهه اول فعالیتش در دستور کار قرار داد و همان سال گذشته شاهد بهره‌برداری از چندین پروژه بودیم تصریح کرد:‌ در کنار پروژه‌های نیمه تمام، پروژه‌های جدیدی هم شروع به کار کرد و به حمدالله الان شاهد بهره‌برداری تعدادی از آنها هستیم.

محی‌الدینی با بیان این‌که روند تکمیل پروژه‌های در دست اقدام با سرعت در حال انجام است  گفت:‌ از همین هفته، هر هفته شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری هستیم.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: این اقدام شهرداری تحت عنوان هر هفته یک پروژه شروع به کار کرده و علاوه بر مجموعه‌های مختلفی که در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود، هر هفته هم یک پروژه از سوی شهرداری و با حضور مسئولان استانی و مردم عزیز یزد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ب

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه