میزبانی 202 موکب اوقاف از زائران اربعین در مرزها/دشمنان اسلام پشت پرده فتنه‌های اخیر عراق هستند

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور روحانیون در اربعین به عنوان یک توفیق الهی نام برد و گفت: این سازمان با 202 موکب در مرزهای ایران با عراق و پاکستان از زائران اربعین حسینی میزبانی می‌کند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قم، همایش مبلغان اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه به موکب‌های اربعین حسینی روز چهارشنبه در سالن همایش‌های امامزاده سید علی (ع) قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در این همایش با بیان اینکه زیارت امام حسین(ع) هیچگاه به فراموشی سپرده نمی‌شود، گفت: احیای فرهنگ عاشورا موضوعی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام پشت پرده فتنه‌های اخیر عراق درحال تلاش برای تضعیف حماسه اربعین هستند، گفت: این یک خیال خام است که دشمن فکر می‌کند می‌تواند حرکت اربعین را متوقف کند. 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به ثواب زیارت اربعین گفت: میلیون‌ها نفر از نقاط مختلف جهان در اربعین حسینی به عراق سفر می‌کنند تا ارادت خود به اهل‌بیت(ع) را به جهانیان نشان دهند.

وی از حضور روحانیون در مراسم اربعین به عنوان یک توفیق الهی نام برد و تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه با 202 موکب در مرزهای ایران و عراق و همچنین مرزهای ایران و پاکستان از زائران اربعین حسینی میزبانی می‌کند.

انتهای پیام/78023

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه