«شهدای مقاومت» شرارت های آمریکا را به شکست کشاندند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و حبیب جبهه مقاومت به عنوان ستارگان تابناک مقاومت شرارت های آمریکا را با خون خویش به شکست کشاندند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قزوین، سردار رستمعلی آتانی در همایش بررسی جنایات تروریستی آمریکا علیه ایران که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه امام(ره) برگزار شد، گفت: در ایام شهادت رییس جمهور شهید «آقای رجایی» قرار داریم، در هر نقطه ای از دنیا هر حادثه ای رخ داده است دست آمریکای خون آشام در میان بوده که با کمک های تسلیحاتی و شیمیایی به دشمنان بشریت سعی در کشتار مردمان بی گناه در اقصی نقاط جهان دارد.

وی افزود: دشمن اول ملت، آمریکاست و بهترین شعار مرگ بر آمریکا خدمت بی منت به مردم است، آمریکایی ها ۶ هزار نیروی پژاک را در شمال غرب و نزدیک مرزهای ما مستقر و در جنوب شرق تروریست های را مسلح کردند تا ایران را مورد تعرض قرار دهند اما مردان الهی این سرزمین با دادن خون خویش خوش درخشیدند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و حبیب جبهه مقاومت به عنوان ستارگان تابناک مقاومت شرارت های آمریکا را با خون خویش به شکست کشاندند.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: آمریکایی ها را در میدان دیرالزور و حما و حلب دیده ایم و قدرت پوشالی آن ها با سیلی های سخت ارتش و سپاه قهرمان مواجهه شده است.

وی اضافه کرد: برای هرکدام از اقدامات دولت تروریستی آمریکا در اتاق فرماندهی خود برنامه و طرح داریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خطاب به قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا باید از آبروی حیثیت ملت ایران دفاع کند و دادستان و دادگستری قزوین پای عدالت ایستاده اند و سبب اتحاد و انسجام در مدیریت استان شدند. 

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: با دفاع حقوقی که از حق ملت در قوه قضاییه صورت می گیرد نقطه امید در دل مردم ایجاد می شود و بر این اساس نیز اعلام می کنیم ضربه زدن به گیج گاه آمریکایی ها را به ارتش، سپاه و نیروی انتظامی واگذار کنید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه