استفاده از همه امکانات کهگیلویه و بویراحمد برای ایام اربعین/ ۳۶ موکب آماده خدمات‌رسانی به زوار اربعین

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته‌های اربعین به طور مرتب تشکیل و از امکانات استان برای خدمت به زوار استفاده شود.

 

 

 

کیامرث حاجی‌زاده در نشست استانی اربعین با اشاره به اینکه در تدارک و آماده‌سازی موکب شهدای استان در مرز شلمچه هستیم، گفت: سیستم پیامکی فعال و برای هر فردی که وارد موکب استان می‌شود پیام خوش‌آمدگویی ارسال شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اربعین تبلور مردم سالاری دینی است، بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: برای اربعین دنبال تبصره و ماده نباشیم لذا کمیته‌ها به وظایف خود عمل کنند.

 

وی بیان کرد: کمیته حمل و نقل ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و کامیون برای ایام اربعین در نظر داشته باشد، ضمن اینکه درمانگاه استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام امکانات بهداشتی و دارویی و آمبولانس در شلمچه مستقر شود.

 

 وی با بیان اینکه کمیته بهداشت و درمان فعال شود، افزود: کار فرهنگی در پیاده‌روی اربعین فراموش نشود و ظرفیت‌های استان به زوار اربعین معرفی شود.

 

حاجی‌زاده با بیان اینکه گچساران معبر زائران پاکستانی و افغانستانی است و باید خدمات خوبی ارائه شود، گفت: از تمام ظرفیت استان برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی استفاده شود.

 

همچنین علیرضا نیکروز مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برپایی ۳۶ دستگاه موکب توسط استان در عراق، مرز شلمچه و استان خبر داد و گفت: مشکلات آب و برق موکب‌ها ظرف روزهای آینده حل شود.

 

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بسته آب معدنی توسط کارخانجات استان پیش‌بینی شده است.

 

گفتنی است از مجموع ۳۶ موکب، ۱۸ موکب در عراق است که ۱۳ مورد در مسیر نجف تا کربلا خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه