بهره‌برداری از ۱۹ سامانه هوشمند در جاده‌های اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت 19 سامانه هوشمند جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اردبیل، امید نسیمی ظهر امروز در مراسم بهره گ‌برداری از این طرح‌ها اظهار کرد: برای نصب و راه‌اندازی ۱۹ سامانه هوشمند جاده‌ای بیش از ۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: ۱۲ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در محورهای مشگین شهر_ اهر، پارس‌آباد‌_اصلاندوز و پارس‌آباد قره‌آغاج نصب و راه‌اندازی شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه دوربین نظارت تصویری در محور اردبیل_آستارا محدوده روستای گیلانده جهت ارائه خدمات هرچه شایسته به مردم در فصول مختلف سال نصب و راه‌اندازی شد، تصریح کرد: با تلاش راهداران در محور یاد شده یک تابلوی پیام متغیر نیز نصب و تقدیم مردم و مسافران استان شد.

نسیمی از راه‌اندازی ۴ سامانه تردد شماری در محورهای انگوت_ قره‌آغاج و خلخال_کوثر خبر داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸۶سامانه هوشمند جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان فعال است ادامه داد: ارتقای ایمنی راه‌ها و هوشمندسازی آن در اولویت برنامه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به تلاش‌های مستمر انجام یافته برای نصب و راه‌اندازی سامانه‌ها، افزود: استان اردبیل از نظر هوشمندسازی جاده‌ها جز استان‌های برتر کشور است.

نسیمی از مردم و مسافران نیز خواست قبل از سفر تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی مطلع شوند و هم چنین هرگونه شکایات مرتبط با حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را نیز به این سامانه اعلام کنند تا رسیدگی شود.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه