دروازه عتبات| آمادگی تمامی مهمانسراهای محیط زیست ایلام جهت خدمات دهی به زائران

سرپرست سازمان حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: تمام مهمانسراهای محیط زیست در تمامی شهرستان‌های استان تجهیز و آماده خدمات دهی و اسکان به زائرین هستند.

علیرضا محمدی سرپرست سازمان حفاظت محیط زیست استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در ایلام گفت: همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی در استان وظیفه خدمت رسانی و خدمتگزاری به زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در روز اربعین را انجام می‌دهند که بتوانند سهم کوچکی در این کار معنوی داشته باشند.

وی افزود: بنا به دستور مسئولان ستاد اربعین ادارات محیط زیست، جهاد کشاورزی و شرکت گاز به عنوان دستگاههای معین در شهرستان چرداول برای اربعین معرفی شده که در جلسه هفته گذشته با حضور فرماندار تقسیم وظایف محوله صورت گرفت.

محمدی ادامه داد: تمام مهمانسراهای محیط زیست در تمامی شهرستان‌های استان تجهیز و آماده خدمات دهی و اسکان به زائرین هستند.

وی یادآور شد: وسایلی از قبیل کولر، یخچال، فرش و دو تانکر آب با مخزن ۳۰۰۰ لیتری جهت توزیع آب در محل استقرار مواکب امامزاده جعفر شباب و پادگان سپاه حد فاصل زنجیره برای اسکان زائرین تجهیز شده اند.

سرپرست محیط زیست استان تصریح کرد: از ۱۵ شهریور اداره محیط زیست استان و شهرستان چرداول هر روز در دو موکب استقرار یافته حضور مستمر جهت پذیرایی از زائرین دارند.

وی اضافه کرد: طی جلسه و مکاتبات صورت گرفته با نظارت سازمان محیط زیست بعد از اربعین پسماندها را با همکاری سازمان‌های مردم نهاد جمع‌آوری خواهیم کرد.

محمدی بیان داشت: اعتبارات هزینه ای سازمان به صورت کشوری و ماهیانه پرداخت می شود که  طی مکاتبات با سازمان حفاظت محیط زیست کشور جهت تخصیص اعتبار برای اربعین جهت پذیرایی از زائرین قول های مساعدی داده شده تا بتوانیم خدمات قابل توجهی به مشتاقان ائمه معصومین علیه السلام ارائه دهیم.

سرپرست حفاظت محیط زیست استان در پایان خاطرنشان کرد: آب معدنی، یخ ، لیوان و سایر امکانات جهت رفاه حال زائرین اربعین در مواکب مشخص شده تهیه و آماده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه