خیری در میناب با فروش لیمو برای بیمارستان میناب سونوگرافی خرید

خیر نیک اندیش مینابی با فروش محصول لیموی باغ خود یک دستگاه سونوگرافی برای بیمارستان حضرت ابالفضل این شهرستان خریداری کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از میناب، یداله رییسی ماکیانی سرپرست بیمارستان حضرت ابالفضل میناب ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: یکی از عمده‌ترین تکیه‌گاههای مراکز درمانی، حمایت مردم خیر و نوعدوست به تجهیز و بروزآوری امکانات بیمارستانی است و تاکنون شاهد حمایت متعدد خیران استان هرمزگان از بخش بهداشت و درمان بوده‌ایم.

وی با بیان این که به تازگی نیاز به دستگاه سونوگرافی در بیمارستان بشدت احساس می‌شد و یکی از خیران به نام آقای غلامرضا حیدری از محل فروش محصول لیموی باغ خود در میناب، مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال صرف خرید یک دستگاه سونوگرافی برای بیمارستان کرد، عنوان داشت: خیر نیکوکار دیگری به نام آقای وحید ذاکری نیز 5 دستگاه کولر برای نصب در مسجد بیمارستان با ارزش بیش از 40 میلیون تومان اختصاص داده است.

به گفته دکتر رییسی ماکیانی، در دو ماه اخیر بیش از سه میلیارد و 100 میلیون ریال کمک به بیمارستان میناب از ناحیه خیران انجام شده است و اخیرا آقای خالد رستمی از دیگر خیران نیک اندیش نیز مبلغ 110 میلیون ریال به بیمارستان میناب برای تجهیز بخش زنان اهدا کرده است.

شهرستان میناب در 80 کیلومتری شرق بندرعباس، دومین شهر بزرگ هرمزگان است که از کمبودهای بهداشتی و درمانی رنج می‌برد و با هدف کاستن از این کمبودها، بیمارستان 160 تختخوابی جدیدی در این شهرستان در دست ساخت است که دولت برای تکمیل آن 250 میلیارد تومان در امسال تخصیص داده است.

انتهای پیام/ 3728

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه