انعقاد قرارداد همکاری بین گروه دارویی برکت و بزرگترین تامین کننده دارو نیکارآگوئه

قرارداد رسمی همکاری بین گروه دارویی برکت و شرکت CRUZ AZUL بعنوان بزرگترین تامین کننده سازمان تامین اجتماعی کشور نیکاراگوئه منعقد شد.

به گزارش گروه سلامت آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، پیرو تفاهم نامه منعقده در اسفندماه سال گذشته ما بین گروه دارویی برکت و سفارت کشور نیکاراگوئه در تهران و به دنبال آن انجام سفر و بازدید هیات اعزامی از گروه دارویی برکت به ریاست اکبر برندگی مدیرعامل این گروه در تیر ماه سال جاری از کشور نیکاراگوئه، قرارداد رسمی همکاری بین گروه دارویی برکت و شرکت CRUZ AZUL بعنوان بزرگترین تامین کننده سازمان تامین اجتماعی کشور نیکاراگوئه منعقد شد.

بر اساس این قرارداد که در حضور براوو سفیر کشور نیکاراگوئه در تهران و صالحی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آن کشور و طرف نیکایی ( بصورت مجازی در ماناگوا) در محل گروه دارویی برکت منعقد گردیده است، کلیه نیازمندی های کشور نیکاراگوئه در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی که قابلیت تامین در کشور جمهوری اسلامی ایران را دارد ، از طریق گروه دارویی برکت تامین خواهد شد.

بر اساس این قرارداد گروه دارویی برکت کلیه درخواستهای کشور نیکاراگوئه در دو حوزه مذکور را با اولویت داخل گروه دارویی برکت و یا خرید از سایر شرکتهای داخلی تامین خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه