تأخیر حرکت اتوبوس‌های بین شهری در البرز رصد می‌شود

معاون حمل و نقل راهداری استان البرز از اجرای طرح ویژه برای کنترل تأخیر در حرکت از مبدأ و توقف در طول مسیر اتوبوس‌های برون شهری خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کرج، میثم قدمی، معاون حمل و نقل راهداری استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مناسب به مردم در حوزه حمل و نقل مسافری برون شهری طرح ویژه‌ای برای کنترل تأخیر در مبدأ و حین سفر ناوگان اتوبوسی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در نظر گرفته شده که این طرح همزمان با سراسر کشور در البرز نیز اجرایی شده است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح در وهله اول جلوگیری از تأخیر در حرکت اتوبوس‌ها از پایانه‌های مسافربری بوده و در گام بعدی پایش ناوگان از طریق سامانه‌های هوشمند در اختیار جهت کنترل توقف در طول مسیر است.

قدمی با بیان اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور در استان البرز نیز اجرا شده است، گفت: امیدواریم با اجرای این طرح و جلب رضایت مسافرین، علاوه بر ساماندهی تردد اتوبوس‌ها، موجبات استقبال حداکثری عموم مردم برای استفاده از ظرفیت ناوگان مسافری برون شهری را نیز فراهم آوریم.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل ونقل راهداری البرز یادآور شد: مسافران می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه مشکل مانند تأخیر در حرکت، توقف غیرمتعارف در طول مسیر، پوشش نامناسب، تهویه نامطبوع، رانندگی نا ایمن و...  موارد را از طریق سامانه پاسخگویی شبانه‌روزی ۱۴۱ به مرکز مدیریت راه‌ها اطلاع دهند.

انتهای پیام/ج

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه