ورزشکاران بی‌بضاعت در نهاوند حمایت می‌شوند

رئیس مجمع خیرین ورزش در شهرستان نهاوند با اشاره به حمایت مالی از ورزشکاران بی‌بضاعت گفت: هدف ما در بلندمدت بر اساس شرایط مالی و اعتباری ورود به تعمیر فضاهای ورزشی است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از نهاوند، ظهر امروز با حضور جمعی از مسوولان، ورزشکاران و خیرین ورزشی، دفتر خیرین ورزش شهرستان نهاوند افتتاح و رسما آغاز به کار کرد.

رئیس مجمع خیرین ورزش در شهرستان نهاوند در این مراسم گفت: شهرستان نهاوند یکی از قطب‌های اصلی ورزش استان همدان است که کسب مدال‌های مختلف در سطوح ملی و بین‌المللی گویای این ادعاست.

پدرام رشیدی افزود: وجود زیرساخت‌های لازم و حمایت‌های مالی از ورزشکاران برای حضور در میادین بین‌المللی می‌تواند به رشد و توسعه ورزش کمک بیشتری کند.

وی با بیان اینکه ورزش حوزه مقدس و باارزشی است و همه باید مانند یک زنجیره پیوسته در این بخش برای پیشبرد برنامه‌ها و خدمت به جامعه مخاطب کمک کنند اضافه کرد: در شرایط فعلی که تحریم‌های ظالمانه دشمنان ما را با محدودیت‌های اعتباراتی مواجه ساخته، حضور و مشارکت خیرین می‌تواند بخش‌هایی از این محدودیت را جبران کند.

رئیس مجمع خیرین ورزش در شهرستان نهاوند افزود: در همین راستا و با هدف توسعه ورزش در نهاوند و به ویژه حمایت مالی از ورزشکاران مستعد بی‌بضاعت تشکیل و طی مدت ۶ ماه است که فعالیت‌های خود را به صورت رسمی آغاز کرده است.

وی افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته طی این مدت حمایت مالی از برگزاری اردوی بوکس تیم ملی در شهرستان و همچنین حمایت از ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی کوراش بانوان بوده است.

وی در پایان به برنامه‌های این مجمع اشاره در آینده اشاره کرد و افزود: در حال حاضر فعالیت عمده ما بر محور حمایت مالی از ورزشکاران بی‌بضاعت است اما هدف ما در بلندمدت بر اساس شرایط مالی و اعتباری ورود به تعمیر فضاهای ورزشی است.

انتهای پیام/ 3140/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه