فرمانده کل ارتش: تلاش متخصصان پدافند هوایی موجب تولید رادار و سامانه‌های موشکی شده است

امیر سرلشکر موسوی با صدور پیامی فرارسیدن روز پدافند هوایی را تبریک گفت و اظهار داشت: تلاش متخصصان پدافند هوایی موجب تولید رادار و سامانه‌های موشکی شده است.

به گزارش گروه سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرارسیدن روز پدافند هوایی را تبریک گفت و اظهار داشت: تلاش متخصصان پدافند هوایی موجب تولید رادار و سامانه‌های موشکی شده است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

دهم شهریور که با تصویب فرماندهی معظم کل قوا به‌عنوان روز پدافند هوایی نام‌گذاری شده، فرصت مغتنمی است تا از غیورمردان پدافند هوایی که با چشمان همیشه‌بیدار و تیزبین و ایثار، شجاعت و پایمردی در سال‌های غرورآفرین هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن با رصد هوشمندانه و شبانه‌روزی مانع از نفوذ دشمنان به حریم هوایی کشورمان شدند، تجلیل کنیم.

رشادت‌های غیرتمندانه شهدای سایت سوباشی که با وجود ده‌ها بار حمله دشمن در طول سال‌های جنگ تحمیلی، مردانه ایستادند و آخرین مأموریت پایش مرز‌های هوایی را با نثار خون پاک خود به زیباترین شکل انجام دادند، در حافظه مردم قدرشناس ایران سربلند اسلامی باقی خواهد ماند.

امروز نیز کارکنان متعهد و متخصص پدافند هوایی با تلاش شبانه‌روزی و تکیه بر استعداد و دانش خود و تعامل با مراکز دانش‌بنیان با وجود همه تحریم‌ها، فشار‌ها و تهدیدها، موجب پیشرفت‌های چشمگیر از طراحی و تولید رادار تا سامانه‌های موشکی شده، بارقه‌های امید و باور به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی را در مردم شریف و نیرو‌های مسلح، ایجاد و تقویت کردند.

اینجانب دهم شهریور سالروز پدافند هوایی را به جنابعالی، آحاد کارکنان سلحشور و ولایتمدار نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های صبور و محترم ایشان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، ارتقای روزافزون آن نیروی پرافتخار را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و هدایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه