افزایش 30 هزار متر مربع فضای آموزشی مازندران/ افزایش 148 کلاس استان در هفته دولت

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: ۲۲ پروژه آموزشی و تحقیقاتی با ۱۴۸ کلاس درس در مازندران به مناسبت هفته دولت و مهر به بهره‌برداری رسیدکه زیربنای بیش از ۳۰ هزار مترمربع و اعتبار بیش از ۲۲۱ میلیارد تومان را شامل می‌شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شهرستان آمل، مرکز تحقیقات و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی عالی‌نژاد عصر امروز همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان با مساحت بیش از ۲ هزار مترمربع در چهار طبقه با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران در این مراسم، اظهار کرد: هفته دولت فرصت طلایی برای نمایش توانمندی‌ نهادها و دستگاه‌های دولتی است تا حس امیدبخشی و اعتماد به دولتمردان در بین مردم تقویت شود.

حسن جهانیان افزود: تعداد ۲۲ پروژه آموزشی و تحقیقاتی با ۱۴۸ کلاس درس در مازندران به مناسبت هفته دولت و مهر به بهره‌برداری می‌رسد که زیربنای بیش از ۳۰ هزار مترمربع و اعتبار بیش از ۲۲۱ میلیارد تومان را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: امسال اعتبارات خوبی در حوزه تجهیزات برای نوسازی مدارس در نظر گرفته شد که با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران برای خرید لوازم مورد نیاز استفاده شده است.

جهانیان با اشاره به خریداری و استفاده از دو پهپاد مجهز در هفته دولت و تحویل به اداره کل آموزش و پرورش مازندران، تصریح کرد: این پهپادها قابلیت عکسبرداری، فیلم‌برداری و سمپاشی را دارند و با بیش از 10 میلیارد ریال هزینه خریداری شدند.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران بیان کرد: یکی از این پهپادهای پیشرفته به هنرستان کشاورزی غرب مازندران مستقر در شهرستان آمل اختصاص می‌یابد.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون ۲۷ طرح با ۱۳۴ کلاس از سوی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس مازندران در دست اجرا است، گفت: برای این پروژه اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

جهانیان خاطرنشان کرد: با تلاش دولت مردمی سعی داریم پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم همچنین تعداد زیادی از مدارس نیاز به تخریب و نوسازی دارند و امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم دست به ساخت مدارس جدید بزنیم.

وی با اشاره به ساخت بیش از ۳۰ درصد مدارس مازندران به دست توانمند خیران، گفت: مشکلات مالی و کمبود اعتبارات اجازه ایجاد طرح‌های جدید آموزشی را نمی‌دهد.

فرماندار ویژه آمل در این مراسم با اشاره به اهمیت ویژه کارهای خیر و نیکوکارانه، اظهار کرد: خیران عنصر توانمند در جامعه هستند و در حوزه آموزش و پرورش نقش خیران برای نوسازی، ساخت مدارس جدید و مراکز علمی و پژوهشی غیرقابل انکار است.

سید عباس حسینی افزود: منشا انجام خیر و نیکی توسط خیران نیک‌اندیش جامعه به اهل بیت بازمی‌گردد زیرا امام حسن(ع) در طول زندگی سه بار کل دارای خود را اهدا کرده است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه