فرمانده دانشگاه شهید ستاری: از پیشرفته‌ترین روش‌های آموزش و تجهیزات استفاده می کنیم

امیر سرتیپ مروی‌نام اظهارداشت: از پیشرفته‌ترین روش‌های آموزش تجهیزات و فناوری‌های مدرن و نظریه‌های علمی برای آموزش دانشجویان در دانشگاه شهید ستاری بهره می‌بریم.

به گزارش گروه سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، اعضای هیئت نظامی نیروی هوایی جمهوری پاکستان از فعالیت‌ها و دستاورد‌های علمی دانشگاه هوایی شهید ستاری بازدید کردند.

امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا مروی‌نام فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در بازدید ژنرال «احمد ظهیر بابر»، فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان ضمن معرفی فعالیت‌های عمده آموزشی دانشگاه هوایی شهید ستاری، با تشریح دستاورد‌های علمی و پیشرفت‌های فناورانه این دانشگاه و با بیان اینکه ایران و پاکستان در واقع دو کشور دوست و اثرگذار در منطقه هستند، اظهار داشت: ما مفتخریم که میزبان نمایندگان نیروی هوایی پاکستان هستیم.

امیر مروی‌نام با اشاره به اینکه دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در سال ۱۳۶۷ با هدف تربیت افسرانی شایسته برای خدمت در مشاغل گوناگون تخصصی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاسیس شده است، تصریح کرد: این دانشگاه دوره‌های آموزشی گوناگون مربوط به نیروی هوایی ارتش را در اختیار دانشجویان و افسران در طول مدت خدمتشان قرار می‌دهد.

وی افزود: مأموریت اصلی دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری آموزش دانشجویان در زمینه توانی‌ها و قابلیت‌های هوایی و فضایی و نقش آن در اقتدار ملی است. علاوه بر این برنامه‌های دانشگاه عمدتا بر دانش و توانایی‌های مورد نیاز جهت توسعه بکارگیری فرماندهی و حمایت قدرت هوایی و فضایی در بالا‌ترین سطح متمرکز شده است.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری تصریح کرد: این برنامه‌ها همچنین در بر طرف ساختن نیاز‌های نیروی هوایی ارتش در حوزه‌های دانشی، مهارتی، نگرشی و در زمینه‌های گوناگون از جمله علمی، فنی و مدیریتی تاکید می‌کند و از سوی دیگر دانشگاه به تحقیق و تفحص در حوزه‌های مختلف علمی از قبیل هوا فضا، برق، رایانه، هوانوردی و ... می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه امروزه با استفاده از آخرین تغییرات علم و فناوری این دانشگاه از پیشرفته‌ترین روش‌های آموزش تجهیزات و فناوری‌های مدرن و نظریه‌های علمی برای آموزش دانشجویان خود بهره می‌بریم، خاطرنشان کرد: ارزیابی عملکرد دانش‌آموختگان دانشگاه نشان می‌دهد که آن‌ها مسئولیت تخصصی خود را به گونه‌ای اثربخش در مشاغل عملیاتی و فرماندهی انجام می‌دهند و این بهترین شاخص برای اثربخشی نظام آموزشی این دانشگاه به شمار می‌رود.

در پایان این دیدار فرمانده نیروی هوایی پاکستان و هیئت همراه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه هوایی و تبادل هدایا و عکس یادگاری دانشگاه را ترک کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه