مطالبات پرونده‌های مفتوح بی سرانجام منطقه آزاد قشم وصول شد

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با تغییر رویکرد در مناسبات و مدیریت مالی این سازمان، مطالبات پرونده‌های مفتوح بی سرانجام منطقه آزاد قشم با حمایت دستگاه قضایی وصول شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قشم، سید محمد حسینی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم عصر امروز در نشست خبری اظهار داشت: مدیریت هزینه‌ها، وصول مطالبات دوران گذشته و عدم فروش دارایی‌ها، مهمترین اقدامات انجام شده جهت تغییرات مثبت در رویکرد درآمدی سازمان منطقه آزاد قشم است.

وی ادامه داد: پیش از این اجرای قانون تبدیل وضعیت کارکنان خانواده شهدا و ایثارگران در بخش هایی با مشکلاتی همراه بود که با برنامه ریزی صورت گرفته در حال انجام است و به زودی شاهد اجرای کامل این قانون در سازمان منطقه آزاد قشم خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم افزود: همچنین در سال جاری طبقه بندی مشاغل به ویژه برای اقشار ضعیف صورت گرفته که با انجام آن شاهد افزایش رضایت کارکنان هستیم.

به گفته حسینی؛ همچنین بهبود وضعیت رفاهی سرمایه های انسانی سازمان منطقه آزاد قشم به منظور عملکرد بهتر کارکنان یکی از اولویت های معاونت توسعه مدیریت در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ساماندهی وضعیت خریدهای مربوط به بخش پشتیبانی، پرداخت برخی بدهی های مربوط به دوره های گذشته و ایجاد شفافیت در این حوزه از دیگر اقدامات معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم در ماه های گذشته است.

معاون توسعه مدیریت خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تفویض اختیار صورت گرفته مربوط به بخش تعاون از سوی وزارت کار، در آینده نزدیک و با راه اندازی سامانه این بخش شاهد ارائه خدمات بهتری به این حوزه هستیم.

انتهای پیام/8807

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه