والیبال قهرمانی جهان| ترهورس: ایران بسیار قدرتمند و باکیفیت است/ با شانس پیروز شدیم

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند مسابقه با ایران را بسیار سخت ارزیابی کرد و گفت: ایران تیم قدرتمند و باکیفیتی است و با کمی شانس مقابل این تیم پیروز شدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، تیس ترهورس پس از پیروزی تیمش مقابل ملی‌پوشان والیبال ایران اظهار داشت: بازی دشواری را پشت سر گذاشتیم. در این مسابقه با سرویس های خوب و دفاع های عالی، ایران را تحت فشار گذاشتیم و موفق شدیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه درباره ست چهارم این دیدار افزود: در ابتدای این ست و با توجه به برتری دو بر یک هلند در ست شماری، تیم ملی والیبال ایران تمام ظرفیت خود در سرویس به شکل خوبی به کار گرفت و توانست تیم برتر میدان باشد. اما در ادامه ما این روند را معکوس کردیم و در سرویس و دفاع به ایران فشار آوردیم. همچنین توپ های بیشتری را در دفاع لمس کردیم و این موجب شد امتیازهای پیاپی زیادی کسب کنیم تا برنده این ست و این دیدار باشیم.

بازیکن شماره 4 هلند در خصوص شناختش از تیم ایران بیان کرد: از تیم ایران قبل از این مسابقات و از لیگ ملت‌ها شناخت خوبی داشتیم. از این موضوع به خوبی آگاه بودیم که تیم ملی والیبال ایران تیمی بسیار قدرتمند و با کیفیت است. شاهد این موضوع بودید که هر دو تیم به سختی تا پایان دیدار برای کسب پیروزی مبارزه کردند و در نهایت هلند با کمی شانس به پیروزی رسید.

تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه شب نهم شهریور در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی قهرمانی مردان جهان مغلوب هلند شد تا با دو برد و پنج امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی مسابقات صعود کند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه