آمریکا در برابر ملت ایران نمی‌تواند دست از پا خطا کند/نیروهای مسلح از پس تمام تهدیدها برآمده‌اند

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاءبا بیان اینکه آمریکا با ارتش بزرگ خود در برابر ملت ایران تسلیم شده و نمی‌تواند دست از پا خطا کند گفت: نیروهای مسلح ایران از پس تمام تهدیدهای دشمن برآمده و کشور را به عنوان امن‌ترین نقطه معرفی کرده‌ است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از همدان، سردار علی شادمانی شامگاه چهارشنبه در یادواره چهارمین شهدای کارمند استان همدان اظهار کرد: آیت‌الله جوادی آملی تفسیری بدیع از آیه شریفه «گمان نبرید که شهدا مرده‌اند، بلکه آنها زنده‌اند و در نزد پرودگار خود روزی می‌خورند»، ارائه فرمودند مبنی بر اینکه شهیدان چون به دعوت انبیاء الهی به ویژه پیامبر اکرم اسلام، ائمه اطهار و ولی فقیه زمان خود پاسخ دادند و در برابر دشمنان خدا ایستادند تا به آرمان و انگیزه خود عمل کنند، زنده هستند.

وی با بیان اینکه شهدا زنده وارد برزخ و پس از آن صحنه قیامت می‌شوند افزود: به همین دلیل است که شهدا از راهیان راه خود آگاهند و می‌دانند چه کسانی در راه آنها ماندند و چه افرادی از راه شهدا فاصله گرفتند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء ادامه داد: مرجع عالی‌قدری چون حضرت جوادی آملی می‌فرمایند «شهیدان چون جهاد و ایثار کردند خداوند بهترین مدال یعنی مدال قهرمانی را با آنها داد» پس شهیدان بر اساس این آیه شریفه قهرمانان واقعی ما هستند.

وی با بیان اینکه جبهه رفتن برای شهدا تنها به دلیل اطاعت از پیامبر، ائمه اطهار و ولی امر زمان بود و به همین رو خداوند مدال قهرمانی را به آنها داد گفت: ما به قهرمانان خود احترام می‌گذاریم چراکه با آنها آرمان مشترک داریم، آرمان مشترک ما با شهیدان این است که اگر به کشور حمله شد مردان باید در برابر دشمن سینه سپر کنند، بنابراین هر کس این کار را کرد قهرمان بوده و کار زیبایی انجام داده است.

تا وقتی راه شهیدان را راه خود می‌دانیم همراه با قهرمانان خود هستیم

شادمانی با اشاره به اینکه اهداف شهیدان اهداف ماست پس تا وقتی راه شهیدان را راه خود می‌دانیم و به ارزش شهدا وفاداریم، همراه با قهرمانان خود هستیم اظهار کرد: ما وفادار به ارزش‌هایی هستیم که شهیدان به آنها وفادار بودند و دفاع از قرآن زیباترین آرمان‌هاست.

وی افزود: دفاع از قرآن، انقلاب، نظام، کشور، ناموس، عزت و امنیت مسائلی است که زیبا بوده و افتخار ماست پس اینکه تأکید می‌شود باید به راه شهدا مراجعه کرد یعنی باید با ارزش‌هایی که شهیدان خلق کردند انس بگیریم و در هر مقام و منصب به آرمان شهدا یعنی خدمتگذاری به مردم پایبند باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه سرچشمه و کانون اصلی این ارزش‌ها کربلاست ادامه داد: دلیل زنده ماندن امام حسین(ع) و کربلا در بین مردم ما برای این است که آرمان امام حسین(ع) آرمان ماست و حاضریم برای آن فداکاری کنیم، چنان که هرچه هم دشمنان به آنها شبهه وارد می‌کنند از ارادت ما به امام حسین(ع) کاسته نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ماحصل راه شهید جهاد و خدمت به مردم در این مملکت است تصریح کرد: وقتی نوجوان ۱۴ تا ۱۷ ساله لباس غواصی به تن می‌کرد و وارد اروند می‌شد، هیچ توقع و طلب دنیایی نداشت و هدف او کار برای رضای خدا بود و بس.

شادمانی با توضیح جانفشانی شهدا در لحظات سخت دوران دفاع مقدس مطرح کرد: این رزمندگان در آن لحظه می‌گفتند ما رفتیم تا خمینی،  انقلاب خمینی، ملت و آرمانهای آنها باقی بمانند.

وی خدمت به مردم و سهل کردن کارها برای آنها را ادامه دادن راه شهدا برشمرد و عنوان کرد: شهیدان با جانفشانی خود راه زیبایی را برای خدمت به مردم برای ما به یادگار گذاشتند که باید در این مسیر پیش رویم.

اف بر اندیشه و شخصیت کسی که شهیدهمدانی را هدف قرار داد

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء با تشریح فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس برای پیروزی سپاه اسلام گفت: ما مسئولان چقدر برای ایجاد راه امن در زندگی مردم فداکاری می‌کنیم؟ آنطور که رزمندگان بی‌محابا به خط می‌زندند و انسان متحیر می‌ماند چه نیرویی در جوان تربیت شده در مکتب خمینی وجود دارد که برای همرزمانش و مردم جانفشانی می‌کند.

وی اظهار داشت: می‌گویند بر هر کشوری که می‌خواهید مسلط شوید قهرمانانش را در چشم مردمان آن کشور حقیر کنید به همین دلیل دشمنان به رزمندگان ما می‌گویند تروریست و یا اینکه می‌گویند فرماندهان شما برای حفاظت از رئیس فلان کشور رفته است!.

شادمانی با گرامیداشت یاد سردار همدانی افزود: کسی که ایشان را هدف گرفت، آنقدر حقیر و نادان است که فکر می‌کند چنین فردی برای دفاع از بشار اسد رفته است، اف بر اندیشه و شخصیت تو.

وی با اشاره به کمک‌های دولت سوریه به ایران در دوران دفاع مقدس افزود: دولت سوریه تنها دولتی بود که در دوران دفاع مقدس در کنار ما ایستاد و فضایی ایجاد کرد تا کشورهای اسلامی زیر بیرق ایران، لبنان را در برابر صهیونیست‌ها مجهز کند پس دولت سوریه برای ما مهم است اما عشق ما برای دفاع از مظلومه عالم حضرت زینب(س) و کربلاست.

 باید از راه پرافتخار شهدا دفاع کرد که راه نجات در آن است

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء در ادامه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن و هدف قرار دادن راه شهدا بیان کرد: امروز باید از راه پرافتخار شهدا دفاع کرد که راه نجات نیز در این مسیر است.

وی با تشریح واقعه کربلا و نقش محوری حضرت زینب(س) در کربلا عنوان کرد: ایشان آنچنان نقش آفرینی کرد که گویی امام حسین(ع) در حال جهاد است و یا امام علی(ع) است که خطبه می‌خواند.

شادمانی با اشاره به اینکه خانواده شهدا و ملت صبور ایران در برابر مشکلات مقاومت کرده‌اند و آنها قهرمانان ما در همه عرصه ها هستند تأکید کرد: امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به بصیرت و خدمت نیاز دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید در برابر این بدرفتارهایی که برخی در حوزه فرهنگی کشور رواج دادند، خیزش عظیم و جهاد تبیین ایجاد شود افزود: دشمن افرادی مانند شهیدان صدوقی و اشرفی اصفهانی را ترور کرد چراکه آنها زبان گویای امام راحل بودند و بین مردم روشنگری می‌کردند.

بزرگان با جهاد تبیین، دستاوردهای انقلاب را تشریح کنند

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه بزرگان ما باید با جهاد تبیین، دستاوردها و داشته‌های انقلاب را برای مردم تشریح کنند گفت: اگر بدانید فرزندان شما در نیروهای مسلح چه بلایی بر سر خطرناک ترین و بدنام‌ترین دشمن خود یعنی آمریکا آورده‌اند شگفت‌زده می‌شوید.

وی با بیان اینکه آمریکا با ارتش بزرگ خود در برابر ملت ایران تسلیم شده و نمی‌تواند دست از پا خطا کند بیان کرد: نیروهای مسلح ایران از پس تمام تهدیدهای دشمن برآمده و کشور را به عنوان امن‌ترین نقطه معرفی کرده‌اند آن هم در شرایطی که ایران در برابر بسیاری از تهدیدات قرار داشت.

شادمانی با ابراز ناراحتی از اینکه برخی افراد هرچه در فضای مجازی مطرح می‌شود را بدون آگاهی منتشر می‌کنند، این اتفاق را درد بزرگی دانست و گفت: امیدوارم خدای متعال به حرمت شهدا عنایتی کند و به آن بصیرتی که باید دست یابیم.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه