تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهوری به جمعیت هلال احمر استان مرکزی

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی از تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به منظور تکمیل ساختمان اداری امدادی اراک و طرح‌های این جمعیت خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اراک، شعبان زاده شب گذشته در جمع خبرنگاران گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رییس جمهوری جهت تکمیل ساختمان اداری امدادی شهرستان اراک،تکمیل مجتمع امدادی شهرستان شازند و همچنین تجهیز و توسعه پایگاه های این جمعیت در استان تخصیص یافته است.

وی تاکید کرد: ردیف اعتباری سفر ریاست جمهوری جهت تکمیل پروژه ساختمان اداری امدادی،توانبخشی و انبار جمعیت هلال احمر شهرستان اراک بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال است که با تخصیص اعتبار یاد شده امیدواریم این ساختمان به زودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه شهرستان اراک در  مرکز استان واقع شده است و قطب صنعت کشور می باشد، ادامه داد: کلنگ این پروژه در هفته هلال احمر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بر زمین زده شد،که امیدواریم با تخصیص صد در صدی این مجموعه هرچه سریعتر راه اندازی شود.

 شعبان زاده در ادامه افزود:شهرستان شازند به واسطه قرار گرفتن صنایع بزرگ استان از قبیل پالایشگاه،پتروشیمی و نیروگاه از اهمیت بالایی برخوردار بوده که جمعیت هلال احمر نسبت به ساخت مجتمع امدادی و انبار اقدام نمود که کلنگ این مجموعه در اردیبهشت ماه امسال با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به زمین زده شد و در سفر ریاست جمهوری نیز ۸۰ میلیارد ریال به این پروژه تخصیص  داده‌  شد که امیدورایم با تکمیل این مجموعه پاسخگویی مناسبی در حوادث احتمالی این شهرستان داشته باشیم.

این مسوول خاطرنشان کرد: برای تکمیل و تجهیز ۱۴ پایگاه امداد و نجات سطح استان نیز ۲۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده و این در حالی است، ۱۵۰ میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و یکصد میلیارد ریال توسط جمعیت هلال احمر مرکز طی دو سال آتی در سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تخصیص داده خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه