بهره‌مندی ۵۰ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد همدان از وام

معاون مدیریت و توسعه منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: بیش از ۱۲۹ میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان پرداخت شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، محمدرضا کریمی پویا بیان کرد: به‌منظور رفع نگرانی و دغدغه دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی همدان با تصمیم هیات رئیسه این واحد دانشگاهی، مساعدت و همکاری لازم در تقسیط و ارائه وام‌های صندوق رفاه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴ هزار دانشجو در سال ۱۴۰۰ از تسهیلات اعطایی صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی همدان بهره‌مند شده‌اند اضافه کرد: ۳ هزار و ۲۷۰ دانشجو از منابع داخلی دانشگاه، ۳۶۰ دانشجو از منابع وام از منابع وزارت علوم و تحقیقات فناوری، ۳۵۲ نفر از بانک‌های، مهر ایران، رسالت و بانک ملی و ۳۳ نفر هم وام ازدواج دریافت کرده‌اند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: بیش از ۷۵ میلیارد ریال از منابع داخلی(کوتاه‌مدت) در حدود ۱۰ میلیارد از منابع وزارت علوم، بیش از ۲۵ میلیارد از بانک مهر ایران، بیش از ۲ میلیارد از بانک رسالت، بیش از ۸ میلیارد از بانک ملی و بیش از ۶ میلیارد وام ازدواج دانشجویی پرداخت شده است.

وی افزود: این واحد همکاری‌های لازم را در تقسیط و ارائه وام‌های صندوق رفاه برای دانشجویان ورودی جدید انجام می‌دهد و دانشجویان نگران پرداخت شهریه خود نباشند.

انتهای پیام/ 3140/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه