والیبال قهرمانی جهان| جلسه شبانه کادر فنی با ملی‌پوشان پس از شکست مقابل هلند

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل هلند جلسه ای را با حضور بازیکنان برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت های قهرمانی جهان مقابل هلند قرار و با نتیجه 3 بر یک مغلوب حریف خود شد. به این ترتیب شاگردان بهروزعطایی به عنوان تیم دوم گروه F راهی مرحله حذفی شدند تا در این مرحله مقابل برزیل قرار بگیرند.

پس از شکست تیم ملی ایران مقابل هلند بازیکنان و اعضای کادر فنی راهی هتل شدند و جلسه ای تشکیل شد. در این جلسه بهروز عطایی در فضایی کاملاً دوستانه شرایط تیم را به صورت دقیق برای بازیکنان تشریح کرد تا ضمن فراموش کردن شکست مقابل هلند، از نظر روحی و ذهنی آماده بازی با برزیل شوند.

در این جلسه میلاد عبادی پور به عنوان کاپیتان و به نمایندگی از بازیکنان توضیحاتی را ارائه کرد. در پایان اعضای کادر فنی و ملی پوشان همدل و هم‌قسم شدند تا در ادامه راه با توان و تمرکز بیشتری مقابل حریفان قرار بگیرند تا بتوانند یک بار دیگر پرچم کشورمان را بالا ببرند.

شاگردان بهروز عطایی ساعت 23 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه 15  شهریور به مصاف برزیل خواهند رفت و برنده این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار صربستان با آرژانتین خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه