رئیس قوه قضائیه در دوازدهمین سفر استانی خود وارد یزد شد

رئیس قوه قضائیه در دوازدهمین سفر استانی خود، وارد یزد شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در دوازدهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، دقایقی پیش در صدر هیئت عالی قضایی، وارد یزد شد.

 سفر امروز (پنجشنبه ۱۰ شهریور) حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به استان یزد، از جمله سفرهای رسمی رmیس قوه قضائیه محسوب می‌شود.

دیدار با اقشار مختلف مردمی، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان یزد، دیدار با صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان استان، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر امروز رئیس قوه قضاییه به استان یزد است.

در جریان سفر امروز حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به استان یزد، ۲۰ مسئول ارشد قضایی، رئیس عدلیه را همراهی می‌کنند، که هر کدام در راستای بررسی و رفع مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی مردم استان یزد، برنامه‌های مختلف و متنوعی دارند.

این سفرها شامل سفر به ۱۰ شهرستان‌ استان شامل «میبد» ، «اردکان»، «بهاباد»، «مهریز»، «مروست»، «خاتم»، «بافق»، «تفت»، «ابرکوه» و «اشکذر»؛ دیدار با مردم و مراجعه‌کنندگان به دادگستری و رفع مسائل آنها در چارچوب ضوابط قانونی؛ بازدید از بخش‌های مختلف دادگستری و سازمان‌های تابعه؛ بازدید از دادسرا؛ بازدید از انبار اموال تملیکی استان؛ بازدید از زندان و کانون اصلاح و تربیت، افتتاح کارگاه بنیاد تعاون یزد و سایر برنامه‌های تنظیم شده در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم است.

استان یزد که به دارالعباده معروف است و  نباید با مسائل و مشکلات فعلی مواجه باشد

رئیس دستگاه قضا در بدو ورود به یزد، طی سخنانی، اظهار کرد: در جریان سفر به استان یزد که دارای مردمانی انقلابی، متدین و شهید پرور است، ضمن رسیدگی به مجموعه قضایی استان، با اعزام هیئت‌هایی به شهرستان‌های مختلف آن، در راستای احصاء و رفع مشکلات حقوقی و قضایی آنها اقدام خواهیم کرد.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: هر استانی با توجه به شاخصه‌ها و مؤلفه‌هایی که از آنها برخوردار است، دارای مسائل و مشکلات مخصوص به خود است، که تلاش خواهیم کرد در جریان سفر به یزد، آن بخش از مسائل استان را که مستقیماً به دستگاه قضایی مرتبط است، احصاء و رفع کنیم و سایر مسائل را نیز غیرمستقیم با کمک مسئولان بخش‌های مختلف و مردم حل و رفع کنیم.

رئیس دستگاه قضا بیان کرد: استان یزد که به دارالعباده معروف است و مردمانی متدین و سختکوش دارد و از ظرفیت‌های مطلوبی بهره‌مند است، نباید با مسائل و مشکلات فعلی مواجه باشد؛ لذا همه دستگاه‌ها و مسئولان در بخش‌های مختلف باید با همکاری و مساعدت یکدیگر در راستای رفع این مسائل و مشکلات اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه