پرونده کلاهبرداری 40 میلیاردی در خراسان‌شمالی بسته شد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری متهم سابقه دار با 40 میلیارد ریال کلاهبرداری در بجنورد خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بجنورد، صبح امروز سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام بسته شدن پرونده کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی در استان اظهارکرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با رمالی و فروش عتیقه از شهروندان اقدام به کلاهبرداری می‌کند، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری بلافاصله اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را در این رابطه آغاز کردند، گفت: با تلاش مستمر و بی وقفه محل اختفای این فرد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهمه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در رابطه با این پرونده تا کنون ۵ نفر شاکی شناسایی شده اند، افزود: این فرد در بازجویی های انجام شده به ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد.

سردار مطهری زاده با اشاره به اینکه متهمه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و در نهایت راهی زندان شد، از شهروندان خواست تا هرگز فریب این گونه افراد را نخورند و در صورت اطلاع از این موارد بلافاصله مراتب را ازطریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای‌پیام/ز

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه