«اربعین» تبدیل به عظیم ترین واقعه مردمی در جهان شده است

استاندار قزوین گفت: اربعین حسینی با عظمتی که روز به روز هم بیشتر می شود تبدیل به عظیم ترین واقعه مردمی در جهان شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در گردهمایی فعالین عرصه اربعین استان قزوین اظهار کرد: اربعین با عظمتی که روز به روز هم بیشتر می شود تبدیل به عظیم ترین واقعه مردمی در جهان شده است و در مقابل تجمعاتی مانند حج و سایر مناسبت های دنیا بسیار باشکوه تر برگزار می شود.

وی افزود: دولت سیزدهم با رویکرد مردمی سازی اداره کشور و حمایت از خواست، اراده و منفعت مردم بر سرکار آمده و طبیعی است که برای وقایع، خواست، اجتماع و برنامه های مردمی نقش تسهیل گری داشته باشد.

اعلایی با بیان اینکه بسیاری از خدمت گذاران مردم در دولت سیزدهم اربعینی هستند، گفت: رسالت دولت بر این است که در موضوع اربعین و بسیاری از مناسبت های مردمی مشارکت داشته باشد، البته این به معنای ورود و دخالت و از بین بردن ذات مردمی چنین برنامه هایی نیست و دولت در کنار تشکل های برگزار کننده این برنامه‌ها است.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان قزوین یکی از پیشگامان موضوع مردمی سازی در بحث اربعین است و این استان برای نخستین بار به سمت مردمی سازی قوانین اربعینی رفت که این موضوع مورد تاکید رئیس جمهور هم قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه