دستگاه قضایی خود را مکلف به نقش آفرینی فرهنگی می داند

رئیس کل دادگستری یزد با اشاره به اهمیت وجود همدلی بین مدیران در این استان، گفت:‌ دستگاه قضا در استان یزد خود را مکلف به نقش آفرینی در حوزه فرهنگی می داند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در جریان دیدار رئیس قوه قضائیه با قضات و پرسنل دادگستری استان، مقابله با هرگونه سیاه‌نمایی و ترویج امید در جامعه را اولویت جدی دستگاه قضا در استان یزد دانست و اظهار کرد:‌ استان یزد با وجود همه مشکلات و مسائل که مردم مانند نقاط دیگر کشور با آن مواجهند، هیچگاه شاهد چالش‌های ساختار شکن و ضد امنیتی نبوده و این در سایه تدبیر و همدلی مسئولان استان و بصیرت مردم محقق شده است.

وی با اشاره به اهمیت همبستگی مطلوب مدیران ارشد استانی در یزد، افزود:‌ در بحث فرهنگ عمومی و سبک زندگی، دستگاه قضایی استان در حفظ اصالت‌های فرهنگی نیز خود را مقید به نقش آفرینی دیده و معتقد است نباید از سرمایه های اصیل و اسلامی غفلت کنیم.

دهشیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش آفرینی به موقع دستگاه قضایی در کنار دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: پیگیری فوری حادثه قطار مشهد – یزد یا سیل اخیر که می توانست منجر به مسئله امنیتی شود، با تدبیر استاندار و همراهی مسئولان بدون کوچکترین حاشیه‌ای رفع شد و همه با هم در صدد رفع مشکلات مردم و جبران خسارات آنها برآمدند.

رئیس کل دادگستری یزد مهاجرت بی رویه را یکی از مهمترین دغدغه‌های جدی این استان دانست و گفت:‌ دادگستری استان یزد در این خصوص برنامه‌ریزی جدی داشته و سعی دارد با استفاده از ظرفیت‌های بومی و استانی و همچنین با استفاده از ظرفیت نهادهای مختلف مردمی نسبت به ساماندهی این دغدغه اقدام جدی انجام دهد.

انتهای پیام/الف

 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه