دروزاه عتبات| آمادگی 50 کانون فرهنگی هنری جهت خدمت رسانی به زائران در ایلام

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: امسال ۵۰ کانون فرهنگی و هنری در نقاط مختلف استان ایلام آماده خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در ایلام گفت: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام هر ساله در ایام اربعین حسینی فعالیت های گسترده فرهنگی و مذهبی را برنامه ریزی و اجرا می کند.

وی با اشاره به این که سوگواره ملی علمدار کربلا در آستانه اربعین به میزبانی استان ایلام برگزار می شود افزود: این سوگواره هر ساله با استقبال بسیار خوب اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان ایلام مواجهه شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بیان کرد: امسال نیز ۵۰ کانون فرهنگی و هنری در نقاط مختلف استان ایلام آماده خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در استان ایلام هستند.

چراغی پور گفت: اجرای شعرخوانی، ذکر مصیبت و مدیحه سرایی در رثای حضرت عباس (ع) و سخنرانی مهمانان خارجی و داخلی را از جمله برنامه های این سوگواره عنوان کرد.

وی افزود: این سوگواره در ادوار گذشته پنج دوره در قالب شعر و عکس و ۲ دوره در بخش آواها و نواهای عاشورایی در استان برگزار شده است.

انتهای پیام/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه